Olen hankkimassa osia päivitettävissä olevaan tietokoneeseen, jota on tarkoitus käyttää pelaamiseen sekä mahdollisesti mallinnukseen. Tietokone ei tule itselleni käyttöön, ja se tulee lähettää toiseen kaupunkiin, joten tilauksessa käytän ainoastaan yhtä verkkokauppaa lähetyskustannusten minimoimiseksi. Budjetti koko paketille on noin 700 euroa ja ajattelin tilata osat Verkkokauppa.com:sta. Olisiko tällaisista komponenteista mihinkään? Ajattelin tuon tyyppistä tilata, mutta en toivoisi koneeseen jäävän pahempia pullonkauloja mistään komponenteista. Kokeneemmat voisivat kenties antaa parannusehdotuksia listaan, mikäli siinä joku pistää silmään. Budjetti ei sitten jousta yhtään.
Onko pakko tilata verkkokauppa.comista? Näytikseks sais toisest verkkokaupast 99 eurol gts 450 joka tois tehoa lisää.
Ei ole pakko tilata verkkokauppa.com:sta, kunhan vaan kasasin ostoskorin sinne. Vertailen mistä kaupasta saan vastaavia osia halvimpaan hintaan ja tilaan tietysti sieltä. Linkki meni vaan tuonne, jotta tätä aihetta kommentoivat näkevät suurpiirteisen kokoonpanon, jota voin kommenttien perusteella sitten hienosäätää. Mutta näytönohjain voisi tosiaan olla tehokkaampikin, onhan se olennaisin osa pelaamiseen. Kyselen täällä koska en ole aivan perillä nykypäivän raudasta, ja kuinka kasata siitä kohtuuhintaan tasapainoinen kokoonpano.
Jimm'siltä saisit todennäköisesti halvemmalla. Postikulut siellä tosin korkeammat, jos verkkokauppa.comista kerran saa kahdella eurolla?
http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=41049 näyttis täs lapstores varmaan kannattaa kasata kone. Muistit siel 35 eurol ja ton prossun sais 145 eurol. Jimis toi näyttis maksaa hiema enemmän.
Katselen vähän mistä saan halvimmalla, totta kai tällaiset aina kilpailutetaan! Olen tällä palstalla ihan uusi käyttäjä, joten en aivan tiedä sääntöjä, mutta mainostaminen taitaa olla kiellettyä? Itse asun Tampereella, joten jos koneen itselleni kasaisin, niin hakisin komponentit monesta eri liikkeestä ilman postikuluja. Näin olen tehnytkin omaani päivittäessä, mutta nyt tilanne on toinen, kun pitää kuljettaa läjä tavaraa kaupungista toiseen, koska siellä toisaalla ei ole kunnon liikkeitä.
Mainostaminen on minunkin käsittääkseni kiellettyä. En vain käsitä, kuka on mainostanut mitään. Verkkokauppa.com vain on tunnetusti osien osalta vähän hintavampi pulju, kuin esim. Lapstore, Silentrig ja Jimm's
Jimm's:stä minulla on vähän toinen käsitys, vaikka sieltäkin olen osia hakenut. Tai vanha Bulldog NetStore itseasiassa. Eikä tässä kukaan ole mainostanut mitään, en vaan ole vielä tarkalleen lukenut foorumin sääntöjä, joten varon vaan vahingossa mainostamasta mitään. Vertailen nuo läpi. Mutta rauta näyttistä lukuunottamatta näyttäisi ihan menevältä tuohon budjettiin? Koneen päivitettävyyttä ajatellen, mitä olette mieltä emolevystä? Koneeseen ei luultavasti tulla laittamaan crossfirea eikä sli:tä missään vaiheessa, joten yksi pci-e x16 -portti riittää mainiosti. Edit: Meni tuo loppuosa vähän väärään quoteen kun piti olla yleistä.