Elikäs. Koneessa jota tällä hetkellä käytän oli ostettaessa Windows Vista Home Premium käyttiksenä, mokoma kuitenkin romahti päivän jälkeen ja asensin Windows XP professionalin tilalle. Nyt tää masiina on kuitenkin saanut päähänsä jostain ettei koneessani ole mukamas näytönohjainta, dxdiag.lla katsottaessa väittää vaan koneen omaavan "Pääohjain: vga.dll"n ihan kuin tuo mihinkään riittäisi, pah Ajureita olen lataillut jos jonkinsorttista, mutta mikään ei suostu yhteistyöhön. Mahtoikohan olla Ati Radeon Xpress 1100 joka koneessa oli, kuka sitäkään enään tietää, en minä ainakaan. Everestillä katsottaessa, kerrotaan että näytönohjain olisi ATI Radeon Xpress 200/1100/1150 (RS482/RS485)Chipset, mutta noiden ajureita ei suostu hyväksymään, ja tosiaan tuo dxdiag huutaa tyhjää näytön kohdalla...paitsi se h*******n vga.dll siellä tietty on Kellään ratkasua, tai yleensäkään harmaan kiven hajua mun löpinöistä
taitaa olla kannettava?? meet valmistajan sivuille ja sieltä sitten otat sen ajurin, noissa vaan yleensä on se ongelma että vanhemmalle windowsille ei ole ajureita, että voi olla että saat asentaa sen visvan vaan takasin.
Koneen valmistajan sivulta latasin jo ajurit tämän koneen näytönohjaimeen, eipä paljon muuttanut asioita. Asentaa kyllä kiltisti eikä inissyt mitään,mutta silti näyttää vaan tyhjää. Noh, luonne antaa periksi piakkoin, elän sitten ilman näytönohjainta Vistan asennus ei nimittäin enään onnistu.