Ajuri ongelma

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Lemonte, Jul 21, 2011.

1. Lemonte

Lemonte Member

Trophy Points:
    11
    Olis tarkotus asentaa pari vuotta vanhalle koneelle 64bittinen windows 7, mutta ajuri levy on hukassa ja en yhtään tiedä mitä ajureita pitäs lataa.

Emolevyn ajurit: asus.com/Motherboards/AMD_AM2Plus/M3A78_PRO/#download (uus accountti, en pysty linkkejä laittamaan oikeassa muodossa)
    Tuossa on niin paljon tarjolla kaikkee että en tiiä mitä pitäs lataa.

Tarviiko sitä muita ajureita emolevyn ja näytönohjaimen lisäks? Näytönohjaimen ajurit oli paljo helpompi löytää. Olis mukava jos kaikki ajurit olis valmiiks ladattuna ennen kuin alkaa windowsia asentamaan. :)

2. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Itse olen asennellut Windows 7 neljään eri vanhaan koneeseen heittämällä, eli en ole hakenut mitään ajureita valmiiksi, Windows 7 itse sisältää/hakee netistä kaiken tarpeellisen. Yleensä ainoastaan näytönohjaimen ajurin olen sitten lopuksi valmistajan sivulta hakenut. Hyvin tuntuvat kaikki toimivan. :)

3. rick79

rick79 Senior member

Trophy Points:
    193
    Katso vaikka speccyllä mitä kone on syöny,esim. erillinen äänikortti tai verkkokortti.. sitte googlettelet sopivat ajurit.. kannattaa tutkia aika tarkkaan mitä ei ole integroitu emolle niin ei tuu ylläreitä..

4. hynkkis

hynkkis Regular member

Trophy Points:
    26
    7 hakee itse ajurit.

5. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Näin on, ja hyvin tekeekin sen. Ekan kerran kun heitin vanhaan läppäriin Windows 7:n, niin mietin että mitenhän mahtaa käydä, vaan kaikki toimi kertalaakista. :) Sama ollut sitten muidenkin koneiden kanssa. Ikää koneilla ollut väliltä 2-4 vuotta.

Share This Page