Ajurit ei asennu

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by heikkilae, Feb 15, 2011.

1. heikkilae

heikkilae Member

Trophy Points:
    11
    Niin moni on minua käskenyt päivittää näytönohjaimet tietokoneeseen, että tänään päätin tarttua tuumasta toimeen ja suuntasin amd:n kotisivuille. Naisihmisenä en ole tietokoneilla juuri muuta tehnyt kuin mitä on koneelle valmiiksi ollut asennettuna, ja niinpä minulla ei ole termistö kauhean hyvin hallussa, mutta toivottavasti saatte ongelmasta selvää. Sivuston ohjeita seuraten latasin uuden ohjelmiston, poistin vanhat ajurit, ja aloin ladata uutta ohjelmistoa ATI managerilla, mutta käsittääkseni ohjelma ei asenna lainkaan uusia ajureita, vain ATI managerin ja Catalyst Control Centren. Laitehallinnassa lukee tällä hetkellä näyttösovittimien kohdalla kaksi kertaa "standardi VGA-näyttösovitin", joiden ominaisuuksissa lukee, ettei laitetta voi käynnistää. Kone on Acerin läppäri ja käyttöohjelmana Windows Home Premium 32-bittinen. Olen kokeillut ladata amd:n sivuilta neljä tai viisi eri pakettia, mutta kaikissa toistuu sama ongelma. Jos joku osaa selittää mahdollisimman selvästi, niin että näinkin tyhmä ymmärtää, mitä teen väärin niin olisin erittäin kiitollinen!

2. Zadam

Zadam Regular member

Trophy Points:
    26
    Osaatko kertoa tarkemmin, mikä acerin malli on kyseessä?

3. admins

admins Guest

Share This Page