aktiiviseks

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Probleema, Jul 19, 2004.

1. Probleema

Probleema Member

Trophy Points:
    16
    tää on tää sama vanha kysymys eli miten saan dc++:san aktiiviseks telewell TW-EA400 verkkopäätteellä.. ??? mä en oo mikään ihme nero et en ymmärrä yhtään mitään jostain asetussivusta mist pitäs muuttaa jotain systeemiä et onks mitään helppoo tapaa saada toi mötikkä aktiiviseks??

2. Jakuda

Jakuda Member

Trophy Points:
    16
    mulla sama juttu...oon koitttanu ties mitä mutta ei se vaan onnistu..siinä pitää olla tosi perehtynyt asaan että saa...jonkun kaveri oli sen laittanut mutta samalla tavalla ei minun mötikkäni toiminut...

3. Probleema

Probleema Member

Trophy Points:
    16
    joo toi on tosi ärsyttävää :\ ku yhel mun kaveril on zyxelin mötikkä ja se sai sen iha helposti aktiiviks! kai tarvii ostaa uus verkkopääte...

4. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
  5. Jakuda

Jakuda Member

Trophy Points:
    16
    no tota niin..itte oon kanssa kyselly tätä muta tässä...luulisisn yksinkertaisin ohje...lataa palomuurillinen päivitys TW:llin sivuilta ja sitten asennat sen...ohjeet löytyvät sivuilta...kun olet päivityksen asentanut mene purkin asetuksiin..(kirjoitat web-selaimen osoitekenttään 192.168.0.254)...sekin lukee purkin ohjekirjassa..sitten menet alimpaan kohtaa firewall...sieltä service group..ja sinne voit ekaan kenttään laittaa ihan minkä nimen vain portille haluat,seuraavan annat olla ja kolmanteen kirjoitat 1412ja painat add,tai jotain sinnepäin...sen jälkeen toistat muuten samanlailla, mutta vaihdat tcp:n udp:ksi ja taas add...sen jälkeen menet virtual server kohtaan ja painat siitä...sinne kolmeen ekaan kohtaan laitat 1412..ja valitse tcp:n ja sitten laitat ip:n jonka saat selville käynnistä/ohjelmat/apuohjelmat/komentokehote<---tuonne kirjoitat ipconfig...sieltä otat ip:n jonka laitat tcp:n jälkeen olevaan lootaan ja paninat add this setting...sen jälkeen taas sama mutta valitset udp:n...sitten vain save settings/reboot...sieltä savet and reboot...sen jälkeen syötät ip:si joka näkyy hubeilla dc++:ssan asetuksiin ja laitat portin 1412..käynnistät dc:n uudestaan ja pitäisi toimia...itselläni ainakin toimi...

Share This Page