juu elikkäs otsikko kertoo jo paljo... alapalkki katos mun koneesta yhen tilttauksen jälkee jonnekki... se varmaa johtuu styler ohjelmasta ku siinä on semmone ruksi, mistä sen saa pois sen alapalkin... mutta en saa sitä styleria avattua mitenkää, ku sen optionssit saa auki vaa siitä alapalkista... ni oisko jotai keinoa saada muuten se alapalkki takasi, tai jos joku tuntee sen styler ohjelman, ni vois kertoo jotai niksejä siihe, mite ne optionssit saa avattua muuten? mutta en oo tietenkää varma että se siitä styler ohjelmastakaa johtuu... oon jo käynnistäny koneen pariin otteeseen uudestaa.
saatko "raahattua" alapalkkia takas näkyviin hiirellä? => Vie hiiri ruudun alareunaan, vas. hiirinäppäimellä nostat sitä?
pelkäämpä vaa, että jos poistan sen ohjelman, ni ne muutokset jää pysyviks... mutta menempä nytte poistamaa sitä mun koneesta...
pelkäämpä vaa, että jos poistan sen ohjelman, ni ne muutokset jää pysyviks... mutta menempä nytte poistamaa sitä mun koneesta...
Saatko avattua Käynnistä-valikon Windows-näppäimellä? Eikö tosiaan pääse sinne muualta kuin alapalkista, esim. Explorerilla meet sen ohjelman kansioon?