Kaipaisin ideoita selvittämään mistä johtuu, olen tehnyt stressi testejä prossulle, näyttikselle ja ihan hyvin näytti toimivan mun ammattiosaamisella? enkä huomannu ylikuumentumisia. Outoudet mitkä oon löytänyt et prossu ei välttämättä pyöri täysillä ja pelatessa tulee levyn sivutusvirheitä, pelatessa näyttis näyttää pyörittävän 100% muististaan mutta käyttää vain puolta. Asetuksissa ei isoa muutosta vaikka vetäis low tai jopa jossain peleissä high, samalla fps mennään ja se tässä onkin outoa. Onko vaan yksinkertaisesti et rauta ei vaan enää riitä vai johtuuko jostain pullonkaulasta tai muusta en tiedä en oo ammattilainen näissä Olen asentanut windowsin uudelleen, ohjaimet on päivitetty Windows 7 home premium 64bit, 1920x1080, Asus CM6730, bios 0512 Intel i7-2600 3.40ghz cores 8 Geforce GTX 660, 2048 oma vram, 2048 jaettua järjestelmä muistia, Ram 8 gb 1333mhz eri valmistajan kammat mutta samat hertsit, toinen on crucial 4gb ja toinen koneen alkuperäinen 4gb mikälie Barracuda 1 Tb HDD about puol vuotta vanha Kaikki neuvot otetaan vastaan ja kiitoksia etukäteen!
Tuo on vain Windowsin tapa nimetä swappausta (jos siis kyse on tehtävienhallinnan tai vastaavan kertomasta määrästä), eli tuosta ei kannata huolestua. Kannattaa kurkata pelatessa esim. GPU-Z-ohjelmalla, että tippuvatko näytönohjaimen kellotaajuudet ja CPU-Z-ohjelmalla, että pysyvätkö suorittimen kellotaajuudet normaaleissa lukemissa.
The forest, shogun 2, arma 3... poweri on vaihdettu 500w en kyl tost gpu z osaa sanoo mut taajuudet oli ok ja pysy ylhäällä mut toi perfcap sanoo pelatessa et limited by reliability voltage
Tuosta ei kannata huolestua, tuo vain kertoo esim. ylikellottamista ajatellen mitä voi säätää, että saa korkeampi kellotaajuksia http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18646626
ajele ccleanerilla kone läpi,päivitä uusimmat nvidian ajurit. rekisterin puhdistus,saattaa olla jotain virheellisiä rekisterimerkintöjä ja nekin voivat aiheuttaa tökkimistä. sitten kun sulla on tuollainen perusHDD levy niin kannattais jollain ohjelmalla esim perfectdisk 10 eheyttää kovalevy,levy kun pirstaleina niin datan hakuajat kasvaa pidemmiksi.
Kannattaa myös kokeilla laittaa Windowsista sen oletuksena olevan virranhallinnan mahdolliset energiansäästöominaisuudet pois päältä, esim. Balanced -> High Power http://www.eightforums.com/attachme...r-plan-settings-change-windows-8-a-step-2.jpg
Ainakin biosista tuli toi Intel speedstep ja C1E kumottua, kuulemma netin mukaan pelkkiä virransäästöjä. Tämä toi ihan kivasti fps lisää, tyydyn tähän.