Ajattelin täältä löytää pelaajia kyseiselle pelille. Julkaisupäivä: 20.02.10 Tekijä: Rebellion Julkaisia: SEGA Alustat: PC, PS3 & Xbox360 Ihmisellä, predatorilla ja alienilla oma tarinapohjainen pelinsä, mutta on liitoksissa toisissaan. Moninpeli kuuluu asiaan Pelin ikäsuositus 18 vuotta Pelissä on voimakkaita kohtauksia missä tapahtuu paljon, ja mm Saksassa peliä ei edes julkaista. Kuinka moni on nähnyt trailereita yms lukenut peliin liittyvää tietoa? Minä ainakin olen, kun satun olemaan suuri avaruushirviöiden ystävä, ja Alienit on tullu katottua moneen kertaa. Elikkäs haluisin kuulla mielipiteitänne pelistä, ylipäätänsä ostatteko pelin, mikä on lempirotusi (Alieni, Predator vai Ihminen)? Myös AvP 2 oli kova hitti silloin PC:llä kaikkineen yksin- ja moninpeleineen. Kaikilla pääsi pelaamaan kuten myös tässä pelissäkin. Kertokaa siis omia mielipiteitä pelistä. Itse odotan innolla ja olen odotellutkin uutta AvP-peliä, AvP2 on pelattu jo ihan puhki, mutta siinä pelissä on jotain 'Legendaarista' Löytyy enemmän tietoa. http://www.sega.co.uk/games/aliens-vs-predator/?t=EnglishUK
No nytten on si demo ladattavissa.... Itse latailen Steamin kautta.... Toivottavasti ei oo hirveästi bugeja näin alkuun....
http://www.youtube.com/watch?v=RuERfZ4qAdI konsoliversiossa tekoälyn ohjaamat Alienit ovat ainakin aivan liian hitaita ja tyhmiä.
Joo näytti kyl hitailta ja tyhmiltä.... Olisko vaikeustasosta kiinni, toivottavasti asia on niin.... muuten tulee olemaan aika helppoa. Jos klo 14:00 kahvilla pääsis jo kokeilemaan jos lataus olis valmis
Hyvältä vaikutti multiplayeri... Kokeilemisen arvoinen peli... Rupes tekemään jostain kumman syystä mieli pelata AVP2
Itse en kyllä demosta pitänyt yhtään. Matchmaking kusi ja kontrollointi oli tuskaa. Toki täydessä versiossa on PC:llä dedicated servereitä? En kyllä ole ostamassa koetun ja nähdyn perusteella.
Matchmaking ja vain deathmatch valittavana pelimuotona antoivat huonon kuvan pelistä. Toivottavasti täysiversio muuttaa mielen.
Peli julkaistiin jo 17. päivä... En ole vielä ostanut, mutta mites te? Kertokaa pelistänne tarinoita, millä hahmolla pelaatte tarinaa ja miten mp on tehty?
Aika raskasta pelata tuollaista missä pimeessä yritetään mennä ja mitään ei nää. Sokkona räiskitään ja örkkiä puskee joka suunnasta. Ei oikein vakuuta tuo yksinpeli...