Lähettäävätkö suomeen koneita tuolta? Tilauslomakkeessa en nimittäin näe missään kohtaa 'country' ... Tänks.
aika kallistahan alienware on, helpommalla pääset ku kokoot ite ja ostat vaa sen kotelon, säästät satoja euroja
Ostat mieluummink komponentit + kasaus = paljon halvempaa ( Suomesta ) Kerrot budjetin, käyttötarkoituksen ja mitä pelejä pelaat. Kasataan sulle sopiva paketti.
Ostat mielummin mindfactorystä paljon halvempaa kuin Suomessa! Kokoot siis. Ja täl hetkel jos ostaa amd prossun ja atin näyttiksen niin saa 25e alennusta. Esim. 1090t ja hd 6870 setistä.
Oon jo tuolla itelleni paketin kattonut, jolle hintaa tulisi 1300e. Jimm'sistä osina siis. Setti: Core i7 2600K, LGA1155, 3.4 GHz, 8MB P8P67, Rev 3.0, LGA1155, Intel P67, DDR3, SATA III, USB 3.0, ATX Blu-Ray Combo, BC-08B1LT, Musta, Bulk 1TB Caviar Blue, SATA III, 7200RPM, 32MB Phantom ATX-kotelo, musta HyperX 4GB, DDR3 1333MHz, CL9 - 2x noita AMD Radeon HD 6950 2GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/2xMiniDP Tehokkaampi JA halvempi kun alienwaren aurora. Ei ehkä ihan niin hieno mutta aika lailla samantapainen. Plussaa se että mielestäni on kiva rakentaa itse. Tuohon siis päädyin. Kiitos kuitenkin. PS: Sanokaa, onko tuossa jotain mitä pitäisi vaihtaa?
Noh ellet ole ammattilaisluokan editoija ja saat muistista enemmän kuin 3gb käytettyä, niin voithan aina puottaa 4gb muistia pois, + halvemmat muistit vielä, niin saat kortiksi 6970 tai voit modata 6950sesi bios vaihdolla 6970 tehoiseksi. + missä virtalähde? :O
Oho, enpä muistanu tohon sitä laittaa Semmonen 1000w virtalähe tuolla kuitenkin on korissa. "Emon saannissa voi kestää." -Miten niin ? O__o
Et tarvii ku 500W powerin max. Vaikka tosta http://plaza.fi/muropaketti/tassa-syy-intelin-piirisarjaongelmaan
EDIT: Nyt olis tämmönen paketti: Core i7 2600K, LGA1155, 3.4 GHz, 8MB P8P67, Rev 3.0, LGA1155, Intel P67, DDR3, SATA III, USB 3.0, ATX 1TB Caviar Blue, SATA III, 7200RPM, 32MB Phantom ATX-kotelo, musta 1000W PowerReal ATX-virtalähde AMD Radeon HD 6970, 2 GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/2xminiDisplayPort PCI-E HyperX 4GB, DDR3 1333MHz, CL9 1x noita c = Semmonen 1200e. Ei paha. Tuossa samsungin kovalevyssä oli SATA II eikä III. Mitä eroa niillä on? Kiitän.
Virtalähteessä ei ole kyllä mitään järkeä. Ensinnäkin puolet tuosta tehosta riittää helposti ja toisekseen tuossa powerissa 12V-linja on jaettu ties kuinka moneen osaan. Yksi tehokas on paljon parempi.
Minä olin vähän näin ajatellut, että ei tarvitsisi enää tuon koneen elinaikana ostaa uutta virtalähdettä. Olis varmaan sitten liian helppoa.
Mikset sitten osta laadukasta ~500W poweria? Jos rahaa on, niin ota vaikka Enermax, niin saat takuulla tuon (ja muutaman muunkin koneen) elinajan kestävän virtalähteen.
Joo no tuo on halpa ja nii ees päi. Katon nyt mitä siihen vaihan. Kovo vaihettu samsungiin Oon miettiny että jos ostas ton koneen vasta kesäkuussa niin kerkeis tää intelin sähläys tuon emolevyjutun kanssa loppua ja jos kerkeis hinnatkin laskea.. Kattoo nyt. Kiitos kaikille !