Alienware

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by HcSamurai, Jun 20, 2010.

1. HcSamurai

HcSamurai Member

Trophy Points:
    11
    Eli ajattelin hankkia peli käyttöön erittäin hyvää läppäriä ja vastaan on tullut Alienware. Olen katsellut muitakin merkkejä mutta Alien vaikutti parhaimmalta vaihto ehdolta, paitsi sitä ei ole saatavilla suomessa =(
    Jossakin keskustelussa oli jotakin, että niitä mahdollisesti tulisi suomeen tämän vuoden lopussa, mutta empäs ole varma. Tietääkö joku olisiko alienware kone mahdollista ostaa saksasta suoraan vai kannattaako miettiä muuta.
    Ruotsista varmaan lähettäisivät mutta ovatpa vaan niin kalliita verrattuna muiden maiden hintoihin.
    Olen miettinyt pöytäkonettakin mutta tarvitsen helposti kannettavan.

2. zipperi

zipperi Regular member

Trophy Points:
    28
    Olen kyllä aina katsellut AW:n hintoja mutta päätynyt johonkin muuhun. Tällä hetkellä on Asus G51J. AW:ssa on aika lailla imagolisää hinnassa, vaikkakin ovat tyylikkäitä laitteita. Lähinnä AW:ta olin kun ostin Amilo 4438:n, mikä oli sama kuin AW 5700 - molemmat Uniwillin OEM-tuotteita. Aikaisemmin minulla oli HP/Compaq 8710w, samaan tapaan ylihinnoiteltu mutta suht tanakka laite.

3. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Trophy Points:
    68
    Tuossa kans yksi mutta edelleen h*lvetin kallis
    http://www.mycizmo.com/

Intelin 980X + GTX480 + muut herkut = 4000e+ :D = 4 tehokasta pöytäkonetta

Plussaa Cizmoissa on se että kaikki osat voidaan valita itse.

Last edited: Jun 21, 2010
  4. HcSamurai

HcSamurai Member

Trophy Points:
    11
    Jee siinäpä on hyviä vaihto ehtoja. Kiitos =)
    Pystyykö noita sitten jokin ajan päästä muokkaamaan siis komponentit paremmiksi?

Last edited: Jun 21, 2010
  5. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Trophy Points:
    68
    No periaatteessa voi mutta läppärin osat on verraten erittäin kalliita. Riippuu myös läppärin käyttämästä emosta mitä voi vaihtaa ja mitä ei..

Jos puhtaasti pelikoneesta haaveilet tulee helpommaksi ostaa pöytäkone. Läppäri on tietysti helppo kuljettaa mukana muttei peliläppärin akunkesto ole kummoinen vaikka vain nettiä käyttäisi.

Tehokkaat osat vaativat veronsa

Share This Page