Joo, että olisi tällane kysymys/palauta. Kun olen jo ajat pitäny linkit omiin sivustoihini allekirjoituksessa. Aiemmin oli eri sivusto ja nyt on tää toinen. Viikko sitten kommentoin uutisia tuolla enkunkielisellä puolella. Joku mod varoitti näköjää mainonnasta siellä, mut en huomannu kun en tarkistanu sen uutisen kommentteja enää. Kommentoin jotain toista uutista(toistin rikoksen, näköjään) ja sitten tuli muutaman päivän banni. Onko suomenkielisillä ja enkunkielisillä versioilla eri säännöt tai vähemmä valvojia toisessa? Kun olen pitänyt linkkiä siellä iät ajat eikä ole tullut valitustakaan(tietääkseni). Tulkitaanko nää signature linkit sitten mainonnaksi? Olen kyllä lukenut säännöt, muttei tullut mieleen et ihan noin tiukka...
Enkkupuolella on samat säännöt, ehkä vähän isompi modeporukka plus liipasinsormi on ehkä vähän herkempi (varsinkin mainostajissa, spammaajat kun ovat siellä isompi riesa), isomman käyttäjäkunnan vuoksi. Säännöissähän on selvästi: Vielä tuosta sigun poistosta, v4:ssä siihen on mahdollisuus ilman bannia, mutta enkkupuolella käytössä on vielä v3, joten parin pv temp ban on siellä yhä ainut mahdollisuus poistaa sigu ellei käyttäjä huomioi moderaattorin viestiä - ja ban reasonin mukaan tästä johtuen sinutkin on sieltä bannittu 2 päiväksi.