Hei, poistelin eilen tietokoneeltani (Acer Aspire 7730G, Windows Vista, 32 bittinen)turhia ohjelmia, ja taisin samalla poistaa jotain Ethernet-sovittimeen liittyvää. Laitehallinnasta huomasin, että keltainen huutomerkki oli kohdissa: Ethernet-sovitin 3Com Dual Port 10/100/1000 PCI-X Server NIC Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection Minulla ei ole mitään hajua, mitä olen poistanut mutta huomasin ongelman tänään avatessani koneen ja yrittäessäni liittää sitä Ethernet-johdon välityksellä XBOX 360:ni. Tietokone ilmoitti että on löytänyt uuden laitteen, ja että minun tulisi laittaa jotain CD-asemaan. Tietenkin olen hukannut ne levyt (jos niitä on edes tullut) jotka mahdollisesti tulivat koneen yhteydessä. Olisin kiitollinen pikaisesta vaustauksesta!
Täältä löydät ajurit tuohon koneeseesi.tuo kirjoittamasi teksti kyllä viittaa wlan ajureihin eli lagattomaan verkkokorttiin eli ne olisivat nämä Intel Wireless LAN Driver v12.0.0.73. ja nämä ovat sen lan piirin ajurit-> Broadcom LAN Driver v10.78.0.0