aloittelijalla suuria ongelmia avin kanssa

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by hemppa, Sep 12, 2002.

1. hemppa

hemppa Guest

Hei en oo koskaan tehnyt mitään DVD elokuviin liittyvääkään... joten opastukset joita pyydän täytyvät olla yksinkertaisia :)

olen käyttänyt hae viestejä toimintoa paljon ja lukenut vanhoja viestejä vielä enemmän, mutta yhä olen neuvoton.

Latasin netistä pari elokuvaa ja ne ovat nyt kovalevylläni .avi muodossa? aikaisemmista viesteistä ymmärsin että tämä on se itse elokuva ja koosta päättelin samoin. Nyt haluaisin katsella kyseista elokuvaa siis huom vain katsella en muuta, en polttaa enkä muutella muotoja ellei se ole välttämätöntä. joten mitä teen?

Mulla on WinDvD ja windows mediaplayer. Ensimmäisellä on tullu katottua omia dvd leffoja ilman mitään ongelmaa. Nyt kun yritin pyörittää .avi tiedostoa kuva oli surkea, tärisi ja sisälsi alakulmassa ihme tekstiä? liekö syynä huono elokuvan laatu vai mikä?

niin olisin tyytyväinen jos saisin ohjeita siihen katselemiseen, vain siihen polttamisesta en ole kiinnostunut.

Kiitos kärsivällisyydestänne jälleen kerran...

2. verkkeli

verkkeli Guest

tekijänoikeuksia vaan rikotaan ku ladataan netistä vai?

no...kuva on surkea koska joku on ripannut sen huonosti, teksti johtuu ehkä siitä että hän kuka rippasi elokuvan on jostain toisesta maasta ja siinä on elokuvan tekstitykset kyseisen maan kielellä

mutta hyvä avien katselu ohjelma on divx, osoitetta en anna, saat itse etsiä...

3. hemppa

hemppa Guest

kiitos verkkeli avustas!

Kuka puhu mitään piraateista? ;)

löysin kun löysinkin Divx ohjelman ihan itse...

taidat olla yllättynyt.

4. dumble

dumble Regular member

Trophy Points:
    26
    Hemppa, mulla olis yks arvaus sinusta. Eli asutko Seinäjoella ja oletko Yhteiskoulun ysillä?

5. hemppa

hemppa Guest

sori, meni väärin. Koskaan en oo Seinäjoella käynytkään. Ja ysiluokka on kaukana takana... Ihan Helsinkiläisiä ollaan...

Share This Page