Eli olen yrittänyt toistaa .avi filmejä bsplayerillä ja mediaplayerillä, mutta äänet ovat puhetta edellä. Ottavatko ohjelmat tarvittavat codecit käyttöön automaattisesti vai tarvitseeko ne laittaa itse. Asennettuna on ffdshow, gspot ac3filter tällähetkellä ja joitain codekkeja mitä olin asentanut aiemmin, mutta en osannut ottaa pois. Ne äänet on noin siis mlkein kaikissa filmeissä.
Minkä tasoinen kone? Aloita poistamalla [bold]_KAIKKI_[/bold] kodekit ja sitten asennat nuo ffdshow:n, ac3 filtterin ja ogg filtterin jos on tarvis.
tuolta gspotista löytyy toi lista asennetuista voiko ne kaikki vain poistaa ne tiedostot mitä siellä on mainittu .dll tiedostoja. osassa lukee microsoft mitä niille.. poisko??
Add/remove kohdasta, poista kaikki mistä et tiedä mitään ja poista myös "oikeat" kodekit, ffdshow ja muut. Sitten ihan puhtaalta pöydältä alat asentelee. Koneesi on sen verran hidas että suosittelisin vielä hakemaan Media Player Classicin, mikä on kevyempi kuin muut playerit. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/media_player_classic.cfm
Juuh Add/remove (Lisää/Poista) kohdasta saat poistettua koodekit: ETSI ja POISTA: Divx Pro 5 Divx 3.11a Xvid (luultavasti Koepi tai Nic) AC3 filter Koneesi on liian hidas esim divx:n purkuun "alkuperäisellä" koodekilla ja se sekoittaa monesti noi ääni hommat. FFShow kun on ainoastaan asennettuna se filtteroi kuvan paljon kevyemmin ja lisäksi sen kaverina Media Player Classic niin johan on koneellesi sopiva yhdistelmä. MPC:n hyvänä etuna on että se tukee sisäisesti jo AC3 ääntä eli voit poistaa tuon ac3 filterin.
juu noi kaikki on poistettu ja nyt siel on enää pari mitkä ei ooo microsoftin(clear video decompression filter, vivo video decoder filter, vdo net vdo wave) entäs noi audio kodekit sekottaako ne niitä on enemmän mutten tiedä miten niitä poistaisin
Eli olet asentanut MPX+ffdshown uudestaan ja silti elokuvasi karkaa syncistä vai? BTW: Ääni filterinä tarvitsee vain ogg filterin.