No niin, hyllyssä tuliterä Wii lisukkeineen En ole avannut, mutta jostakin sarjanumerotietokannasta katsoin että kyseessä on 50%/50% todennäköisyydellä GC2-D3 tai GC2-D3-2. Wiin firmis näyttää olevan 3.4E. Ja sitten itse asiaan: 1) Jos haluan pelit usb-levylle, niin olen ymmärtänyt että pärjään sw-modilla vai mitä? 2) Mitä hyötyä minulle on hw-modauksesta? Pelkästään sekö että sillä saa blokattua päivitykset? 3) Jossakin joku mainitsi että Wii Fit Plus tai Sports Resort -peli halusi päivittää Wiin 4.2:een että se toimisi. Ei minulla ainakaan halunnut päivitellä mitään ja peli toimi. Miksi näin? 4) iImeisesti tuossa uusimmassa 4.2 firmiksessä on omat "ongelmansa", tarkoitan lähinnä sitä että se rikkoo aikaisempia modeja (hw tai sw)? Samoin jossakin olen nähnyt kommentin että kannattaa olla päivittämättä 4.2 versioon jne. Kuitenkin esim täällä http://gbatemp.net/index.php?showtopic=171901 modataan menestyksekkäästi 4.2 firmistä... -> Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Päivittää 4.2:een ja sitten sw-modata? Sw-modata tuo nykyinen 3.4? Vai jotakin muuta, mitä? 5) Jos/kun haluan varmistua siitä etten totaalisesti riko Wiitä, niin kaiketi ihan ensimmäisenä täytyy laittaa "bootmii", eikö vain? 6) Mitä seuraava tarkoittaa "suomeksi": "Restart your Wii, if Bootmii was installed as boot2, then it will show up as soon as the Wii is turned on. If Bootmii was only installed as an IOS, then it must be loaded by pressing home in the HBC & clicking Launch Bootmii." Ymmärrän kyllä mitä tuossa sanotaan, mutta mitä tarkoittaa jos "Bootmii was installed as boot2" tai "if bootmii was installed as an IOS"? Voiko tuon asennustavan valita? Kumpiko parempi? Tuossa kohdan 4 linkissä sanotaan että "...install... Bootmii as IOS & boot2 if possible". Eli voiko tuon bootmiin nyt sitten asentaa yhtäaikaa kahdella eri tavalla?? Summasummaarum: auttakaahan aloittelijaa mäessä. Näitä foorumeita ja modausjuttuja lueskellessa on tullut sellainen olo, että Wiin modaukset ovat verrattavissa korttitaloon, tosi hutera ja herkkä ja helppo hajottaa koko paletti
1. Softmodi piisaa. 2. Saa pelattua disc channelin kautta pelejä(onnistuu kyllä cioscorp softmodillakin(en suosittele)) 3.Niissä päivitys 3.4 ei 4.2 4.4.2 estää muun aluekoodin pelit wiissä oli sitten mod piiri tai softmod. Tuon linkin mukaan kun teet niin tulee hyvä! Lopussa on downgrade 4.1 system menuun. Seuraa vaan ohjeita juuri kuin siinä sanotaan. http://gbatemp.net/index.php?showtopic=171901 5. Ilman bootmiitä boot2 jos tulee brick niin wiistä tulee aika varmasti koriste esine. 6.Bootmii boot2 asentaa bootmiin niin että se käynnistyy ennen kuin system menu. Joten silloin voi korjata tekemänsä mokan helposti. Jos bootmii on vain IOS asennus ja jostain syystä tuhoat system menun niin et pääse bootmiihin. Ios bootmii siis suojaa vain harvoja brickejä varten.. Uudempiin wii konsoleihin ei bootmiitä voi asentaa boot2 mitenkään. Silloin paras suojaus on bootmii ---> ios ja priiloader. GBAtemp on ystäväsi.