Millä ohjelmalla saisin pyörimään BitCometilla ladatun Paon ensimmäisen tuotantokauden? Pitääkö sen olla kokonaan valmis ennen kun sitä voi katsoa sillä sieltä on jo muutama jakso valmiina, mutta en pysty katsomaan niitä.
SUB tiedostohan ei ole video tiedosto ? Sehän on mielestäni tekstiedosto lyhenne Subtitles kait. Se on tiedosto jolla saa vain tekstit Minkä kokoisia ne tiedostot ovat ?
Oiskohan feikkejä elleivät rar tiedostoja. Ei voi olla 40 meganen tunnin jakso, ehkä jos tiedostot ovat rm muodossa mutten usko..
No ne kyllä oli tekstityksiä... Mut 40 megaa ni kyl vähän ihmetytti. Oon aika pihalla näistä tiedostotyypeistä. Lataan yhtä elokuvaa jossa on tiedostotyyppinä BUP. Mikä se sitten on?
Ja eikös rar-tyypit ole pakattuja tiedostoja. Latailen parhaillaan winraria jonka pitäisi avata kyseiset rar-tiedostot
Jos et tiedä mikä mikin tiedostopääte on, niin minä ainakin käytän googlea esim ==> SUB extension ja jo löytyy..pitäisi ainakin
Niin tietenkin =D En ole vieläkään saanut6 vastausta siihen, että mikä olisi parhain ohjelma, joka kykenee pyörittämään näitä BUP tiedostoja. JA toimiiko rar. tiedostot kunnolla, jos puran ne winrarilla?
http://www.afterdawn.com/glossary/file_extensions/bup.cfm En kyl sitten tiedä että millä tai miten niitä pyöritetään, kun itse lataan niin lataan kyllä ihan avi tiedostoja, niitä 700 megasia, parempi laatuisia niin kyllä niitä jo kelpaa katsella
itse lataisin tommoisen http://isohunt.com/torrents/prison+break+complete+season+1?ihp=1&iht=-1&ihs1=2&iho1=d klikkaat sitä ekaa torrenttia ja sitten download. ja käyttäisin toistamiseen bsplayeriä. oikees laidas on "download latest version" niin paina sitä.
Tota, sillä on jo VLC joka taatusti pystyy samaan kuin bsplayer, varmasti parempaankin, sillä pyörii jo mikä melkein tahansa, ja tota ihan niitä filuja kannattaa ladata missä eniten seedejä leecheihin verraten joissa lukee se XviD tai jtsp, ne ainakin toimii
No jos katsot koneella ei tietenkään, VLC:llä vaan pyörimään, joissain tiedostoissa ei mahdollisesti kuulu ääniä, silloin lataa AC3 codekki googlettamalla. Siitä dvd:lle polttamisesta ja dvd-soittimella katsomisesta en ite tiiä, on pitäny kyllä ottaa selvää..joku voiskin heittää tänne että mitä miten ja blabla
ARGH! Ilmeni uus ongelma. Latasin yhen leffan, mut toi Winrar ei pura sitä. Mistä ongelma voi johtua?
Siis, missä muodossa leffa on, kun mä lataan leffoja ne on ihan avi muodossa aina..koska jos se on zip tai rar niin kyllä winrar ne purkaa, ellei feikki tiedosto. Mut oikeestaan www.torrentz.com ni tuolta kannattaa leffat ladata ja hakusanaksi axxo, löytyy parhaat uusimmat leffat, hyvä laatuisia ja takuulla eivät ole feikkejä
Opettelee enkkua sitten, TAI etsii sivuston josta tekstitykset löytyy, harmi ettei FinSubsia ole enää joten saittia en osaa suositella..