Morjesta kaikille! Olen yrittäny etsiä täältä vastaavia aiheita ja apuja ylipäätänsä mutta ei ole ollut apua. Minulla on englanninkielinem windows XP pro. Ongelmana on siis, että alustin tietokoneeni. Ennen tätä netti toimi hyvin ja ei ollut ongelmia. Nyt alustuksen jälkeen netti ei siis suostu toimimaan. Olen muualta käsin netistä yrittänyt katsoa vinkkejä asennuksesta mutta ei. Voisiko joku ohjata minua kädestä pitäen mitä tehdä? Explorerin kun laittaa päälle niin sanoo "make sure internet card drivers are installed properly". eli miten saisin tsekattua ton nettikortin ja pitääkö hankkia uusi vaikka se toimi ennen koneen formatoimista? Kiitos jo etukäteen. Pulassa
Jos olet asentanut käyttöjärjestelmän koneeseen niin täytyy tietenkin asentaa ajurit mm. piirisarjalle, äänikortille, verkkokortille, näytönohjaimelle jne.
Ei vaan kuten tuossa omassa kertomuksessakin mainitsin sanan 'Ajurit' asenna ne emolevyn cd tai otat mallin ja merkin ylös ja lataat muusta paikkaa ne usb tikulle ja asennat sieltä ne.
Eli kannattaa varmaan katsoa emolevyn merkki ja malli ja sen jälkeen etsiä sopivia ajureita valmistajan nettisivuilta.