amarok 1.3 beta

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by lauritx, Jun 6, 2005.

  1. lauritx

    lauritx Regular member

    Joined:
    Mar 4, 2004
    Messages:
    488
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Rupesin kääntään tota suse 9.3:seen ja tyssää tämmöseen virheviestiin: Possibly configure picks up an outdated version installed by XFree86. Remove it from your system. Check your installion and look into config.log. Tässä on xorg enkä oo muita kuin suse 9.3:sen paketteja asennellu. Olisko ideoita?
     
  2. lauritx

    lauritx Regular member

    Joined:
    Mar 4, 2004
    Messages:
    488
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Täytyy vastata ite. Piti asentaa xorg-mesa-devel. Näköjään kun yrittää kääntää sorsista jotain se on yleensä kiinni noista devel paketeista.
     
  3. Sakarias

    Sakarias Active member

    Joined:
    Oct 26, 2004
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    68
    Oliko kääntämisen arvoinen? Pidän itse Amarokista ja se rokkaa mulla lähes aina. lempiohjelmani.
     
  4. lauritx

    lauritx Regular member

    Joined:
    Mar 4, 2004
    Messages:
    488
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Pakko oli tyytyä vanhaan versioon. Mun koneeseen ei istunut. Jumitti ja tökki. Vanhempi toimii kuin unelma.
     
  5. Sakarias

    Sakarias Active member

    Joined:
    Oct 26, 2004
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    68
    Voi olla että muitakin palikoita olisi pitänyt päivittää. Mun amaroK lopetti rokkaamisen, kun päivitin ainoastaan flac 1.1.2 versioon. auttoi kun pisti takasin flac 1.1.1. Ja noita kirjastoja on paljon, joiden versiot pitäisi tarkistaa.
     
  6. lauritx

    lauritx Regular member

    Joined:
    Mar 4, 2004
    Messages:
    488
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Suser guru sivuilla on 9.3:selle tehty rpm ja sekään ei toiminu. Sitten yritin kääntää src rpm:stä ja kone kyllä kerto mitkä develit pitää asentaa ja se käänty mutta ei toiminu kunnolla. Täytyy odotella seuraavaa versiota.
     

Share This Page