Niin en nyt tiennyt mihin laittasin taas mutta koska tämä koskee myös pelejä niin tännehhän mä sen laitan. Niin olen pelaillut tuota lotroa nytten kun siitä tuli f2p ja haluisin vipin mutta en maksaa 15€ kuussa ja haluaisin myös MoM ja selailin nettiä ja löyty pieni keskustelu samasta aiheesta niin siellä oli linkki tähän http://www.amazon.de/Herr-Ringe-Onl..._2?ie=UTF8&s=videogames&qid=1285101324&sr=8-2 elikkä tulee SoA+30 päivää vip ja MoM mukavuuksineen. halvemmalla saisi kun tilaisi englannista(amazon.co.uk) mutta siinä aina kestää 2 wiikkoa ja nyt ei yhtään tee mieli odotaa sitä aikaa niin tulisikos tuolta saksasta nopeammin? Ja kyllä huomaan että tuo on codemasterin ja se on tarkoituskin. Tai olisiko teillä mitään ehdotuksia mistä se kanattaisi tilata?
Kuis olet päässyt F2P:tä pelailemaan ku ei euroopassa ole vielä julkaistu? Vai pelailetko amerikkalaista versiota?
juu, sitä amerikan oon pelillu. kanssa aattelin ku se f2p ei oo viel euroopassa niin sittenhän mun kandeis tilata ne amerikasta 15€(postikulut mukana) kun kestäs max se kuukaus ja uk:sta kestäs max 2 wiikkoo mut maksas 20€(postikulut mukana) wai kandeisko tässä nty vaa ostaa ihan digital downloadin ni ei tarttis miettii kauvan se kestää ja postikuluja?