se on paska. viä tilaa niin perkeleesti ja on täynnä pentagonin vakoiluohjelmia =) ...tai sit ei. liikaa propagandaa
Mielipiteitä on tietty monia mutta mun mielestä AA on jees! tosin kehitettävää siinä olisi vielä. musta olisi kivaa jos vihulaisen saisi muutettua vaikka parkkipirkoiksi,poliiseiksi, ym sakkojen jälkeen niitä olisi kiva suolailla... (meikällä ei ole mitään pirkkojavastaan... tuli vaan ekaksi mieleen) pelatessa tosin olen huomannut että joskus koneeni rupeaa kurmittumaan ihmeesti vaikka "ping" olisi kaikilla pelaajilla siedettävä? onko lie pentagonin vakoilupaskaa??? kuka tietää se jää salaisuudeksi
AA on ihan mainio peli....ei jaksa kiinnostaa noi hypernopeet lasergausplasmahipat kuten UT:t ja Quaket...AA:ssa on taktiikka ja kommunikaatio tärkeää. Yksi luoti voi tappaa ja lääkintämies ei paranna vaan estää vuotamasta kuiviin. Tosin vaikka A käyttää PunkBusteria niin viimeyönäkin näki jotain vitun peeloja cheattaamassa ja sekös vitutti...no sitä se seksuaalinen turhautuminen aiheuttaa. Mutta kokonaisuutena hyvin hauska peli jossa pelikavereita riittää.
Tosi on AA käyttämä punkbuster taitaa olla ihan huuhaata, koska huijaaminen on tosi yleistä. kyllä tosin aina löytyy serveri jossa pelataan rehdisti. joskus kyllä on itsekkin joutunut potkituksi koska, itse ainakin saan tyydoa siitä kun saa napsia vihuja kun jänöjä yhdellä laakilla pinoon....
On ihan loistava peli. Harjoitukset on välillä vähä pitkäveteisiä ja tylsiä. Mielestäni paras nettipeli mitä on olemassa. Suosittelen kaikille.
Pelatkaa servoilaa missä AASA tunnus edessä niin ei pitäis olla cheatereitä mukana. Ainakin AASA tekee kovaa työtä yhdessä PB:n kanssa että nuo kyseiset nilkit saataisiin kiinni
minä sain sen ladattua koneelle ja sit kun koitin sitä asentaa niin kone veti jurrit... no varmaan se ois hauska peli jos sitä ois päässyt pelaamaan..
joo no mä kyllä poistin sen sit.. enkä jaksa enää ladata.. no kyse oli tästä.. latasin sen erääseen kansioon ja kun kansion koitti avata niin siinä kesti älypitkään ja kun sen lopulta sai auki niin kone oli jumissa... Amd Athlon 2000+ Ati Radeon 9000pro 512DDR yms... ei tullut mitää virheilmoja..
mulle kävi parikin kertaa samajuttu. latasin muistaakseni v 2.0 gamershell sivulta. se kyllä selvisi sitten että paketti oli vioittunut ladatessa.... latasin sitten AA omalta sivulta ja rupes toimimaan
joo en tiedä mistä latasin ja saattaa olla että noin kävi pitää varmaan ladata vielä kerran... aina on toivoa
Kannattaa pelata Euro pelaajien kanssa niin pelaaminen on kivaa. Jenkit bannas mut 4 kertaa kun olin snaippa ja telotin takki auki etenevät poijaat sillalle melkeen samaan nippuun. Rupesivat itkemään että epäreilua kun joku kyykkii piilossa ja ampuu ne kaikki. Totesin että eikös se juuri ole hyvän snaipperin merkki jos vihut kaatuu mutta ite ei paikallisteta, Banaania tuli heti.Muutenkin varttuneemman väen kanssa on railakkaita pelituokioita, kun keskitytään itse peliin, eikä toisille v*ttuiluun ja omien lahtaamiseen paremman aseen toivossa.
Joo peelokersojen kanssa on rasittavaa pelata...kaikki on noobeja joskus mutta kaiken maailman mulkut pääsee pelaamaan AA:ta...onneksi ei toi cheettaus ole hirveesti pomppinut silmille. Olen saanut joskus banaania vain koska en höpöttänyt kroatian siansaksaa muiden kanssa...en edes pelanuut hyvin. Mutta onneksi viralliset servut ei potki porukkaa pihalle mielensä mukaan.
Kulkaas.. Miten sen ekan m-4 rifle jutskan voi mennä niin kovilla kohdemäärillä että saisi sniperin... Ja vielä myös se SF hiippailu juttu.. Mikä ihmeen super-näkö niillä oikein on??!?!
Etsippäs googlella ohjeet, se hiippailu on ihan simmppeli kunhan vaan tajuaa mennä tarkasti juuri oikeasta kohdasta. heppujen viereenkin voi ryömiä kun menee tarpeeksi hiljaa ja odottaa että ne katsoo poispäin....