Americas Army dilemma...

Discussion in 'PC:n pelit' started by Olen, Sep 3, 2006.

1. Olen

Olen Member

Trophy Points:
    11
    Tämä voi olla aika typerä aihe, mutta laitan nyt kuitenkin kun tahtoo mennä jo krooniseksi ongelmaksi omalla kohdallani...
    Olen pelannut Americas Armya tässä vähän aikaa, ja olen päässyt tasan yhden kentän läpi... Syynä on se että olen jäänyt toiseen harjoituskenttään kiinni, jossa siis pitää mennä esterata läpi, joka ei todellakaan ole muodossaan mitenkään motivoiva tehtävä. Joten, voisiko joku ehkä auttaa minua, chiittejä tjms. ?? Olisi nimittäin mukava jopa päästä pelaamaan.

2. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Menet sen vain läpi ja kuuntelet mitä käsketään, ei luulis olevan kovin vaikee, muistat vaa pysyä kokoajan sillä samalla radalla ku ne esteet on värikoodein merkattu.

3. Olen

Olen Member

Trophy Points:
    11
    Ahaa... juuh, tuo autto... pitää kokeilla. Kiitoksia, valotti kyllä oikeasti todella paljon...

4. Jarren

Jarren Regular member

Trophy Points:
    26
    pelaako muut aa:ta? honor?

5. Olen

Olen Member

Trophy Points:
    11
    En kysynyt pelaako ihmiset AA:ta vaiko jotain muuta... Jos joku osaa auttaa minua niin kiitos.

Onko tähän olemassa jotain chiittejä joilla tuon pystyy ohittamaan?

Last edited: Sep 5, 2006
  6. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Koita nyt vaan pelata, 10 vuotias veljenikin pääsi sen kohdan ekalla kerralla :) Kuuntele ohjeet rauhassa ja pysy yhdellä radalla.

7. Olen

Olen Member

Trophy Points:
    11
    Tein jo niin, mutta juttu on edelleen siinä että widow makerin kohdalla se sanoo, että pitää mennä takaisin, vaikka valkoisessa radalla olen kävellyt.

8. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    En nyt ole varma muistanko oikein, mutta kun olet sen radan juossut läpi, niin muistaakseni piti juosta takaisin lähtökohtaan sen radan vierestä. Voi olla että muistan ihan väärin ,kun siitä on useampi vuosi kun sen suoritin. Niin ja niistä chiiteistä... Siihen on joku sellainen juttu, että yhdellä napin painalluksella se "suorittaa" kaikki tehtävä automaattisesti. En tiedä enempää, mutta tiedän että tälläinen löytyy.
    Ite pelaan aina välillä. Edellinen acco on 41 honorinen ja nykyinen 21. Päätin tehdä uuden accon, kun edellisestä peli kerrasta oli about 2v aikaa. :)

9. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Sen harjoitus osuuden tarkoitus on karsia kaikki laiskat jotka ei osaa suorittaa helpoimpiakaan tehtäviä. Itse on ne vuosien varrella tullut pari kertaa vedettyä läpi aina kerta heitolla. Ainut vähän hankalampi on laskuvarjohyppy ja vika hiippailuharjoitus. Onhan se varmaan turhauttavaa jos peli jostain syystä bugaa eikä tehtävä toimi, mutta sitä on vaikea uskoa. Oletko varmasti juossut radan alusta loppuun asti?

Lakkasivat sitten porttaamasta AA:ta Linuxille niin itseltä lakkas pelaaminen ainakin vähäksi aikaa. Kaipa toi Honor oli jotain 35 paikkeilla.

10. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    Mulle ainakin riittää kerran tehdä noi harjoitukset, joten toisella accolla kaveri teki jonkun kikan, ettei tarvinnut käydä harjoituksia, mutta ehkä se hyväksytäköön tällä kertaa... :)

Last edited: Sep 7, 2006
  11. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    öö...kaveri pyysi tuota peliä pelaamaan (hän on erittäin korkealla tuolla rankingissä...) mutta, mutta...ei OIKEIN natsannut/ollut aikaa liikaa noita training systeemejä käydä läpi...alkoi vain v*tuttaa esim. se laskuvarjohyppy, ne lääkäriluennot (vastaukset tosin löyty netistä). Eli totesin, että pelin yksi perusidea ei sovi minulle ja meinas koko peli jäädä siihen (jotain mappeja testasin - oli aika pieniä?). Noh fredi loppujen lopux pelasi ne mulle läpi enkä ole havainnut siinä suurtakaan vaikutusta itse servuilla pelaamisessa vaikka en kaikkia itse läpi pelannutkaan.

Pelinä ihan OK, jotenkin kuitenkin jopa fear mp on parempi - enemmän "menoa" suurella lagillä ja warppauksella varustettuna :D Tää nyt on näitä mielipide hommia, kuten esim. cs - miksi pitää ostaa aseita kun menee sotaan? eikö ne aina jaeta sotilaille ihan valtion puolesta... Siis miksi pitää hieroa jotain offline treenausta, josta loppu pelissä on hyvin vähän hyötyä? Kylla se siperia opettaa ihan käytännössä ;)

Sinällään mukavaa, että on 5 mp peliä joita voin räiskiä (sof2, fear, AA, ET ja CS:S (+1.6)) jos kiinnostaa - totuus on kuitenkin että en "osaa" mielesintä vaihtaa pois + silloinhan voisi vielä hävitä pelituntuma jos pelaa "vääriä" pelejä :D

12. Olen

Olen Member

Trophy Points:
    11
    Juu, edelleen olen juossut. Widow makerin kohdalla vaan tekee sitten vain jostain syystä niin, että pitää mennä uudestaan. Sitä samaa sitten tahkoan uudestaan ja saan saman viestin.

En kiellä, mutta räiskintäpelejä käsiin saadessaan, olivatpa ne miten todentuntuisia tahansa ei tarvitse kovinkaan pitkää pähkäillä ennen kun on kontrollit selvät... Siksi tätä on turhauttavaa rankata.

13. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Ja Olen opettelee sitten jatkossa editoimaan viestejään. Tämän näköinen kuva: [​IMG]

14. Olen

Olen Member

Trophy Points:
    11
    Juuh, en olisikaan tuota laittanut ellei olisi satuttu juuri samaan aikaan kirjoittamaan. Mutta joo, opettelen.

15. Jarren

Jarren Regular member

Trophy Points:
    26
    henkilökohtasesti vihaan kaikkia cheatteja.. ite läpi vaa, se karasee!
    ja eiku honoria kasvattamaan.. itellä jo 90 ja 42 honorit... ^^

nimellä ^The-Booms^.!n$ane

ja vuos pelattu hoaah

16. Olen

Olen Member

Trophy Points:
    11
    Jeps. Niinhän se on, toisaalta... Mutta jooh, pitää koettaa. Kiitoksia kaikille avusta.

17. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    itse hermostuin aikanaan laskuvarjohyppyyn ja peli jäi siihen!

18. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Ei siinä laskuvarjohypyssä tarvii kuin pari ohjetta. Eka tais olla, että hyppää koneesta kohti siivessä olevaa moottoria ja toka oli sen loppunykäisyn ajoitus...en vain muista miten sen itse ajoitin.

19. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    Ne jotka on paljon pelaillut tätä peliä, niin tuntuuko teistä, että servuilla käy välillä pyörähtämässä xiittareita?? Vai kuvittelenko vaan kun välillä jotkut tuntuu tietävän tasan tarkkaan missä kukin väijjyy ja yks sohaisu sinne päin ja HEADSHOT. Ja taas välillä jotkut ei kuole vaikka tyhjentää lippaallisen jonkun nahkaan...??

btw Jarren, eikös toi teidän entinen klaani ollut BOOMHEADSHOT? vai sekoitanko johonkin muuhun. Pari kaveria pelasi ennen tolla BH:tilla ja muistaakseni nyt vaihtanut myös tohon ^The-Booms^ nimeen.

20. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Onhan noihin mahdollisiin huijareihin törmännyt...tuntuu etteivät millään kuole. Enemmän tosin on exploitbugi huijauksia nähnyt kuin erillisellä softalla toteutettuja. Yhtään varmasti huijaus softaa käyttänyttä en ole nähnyt. Useimmat lentää palvelimilta kuin leppäkeihäs joukkowhinen ansiosta.

Share This Page