AMILO Pa 2548, kellään kokemusta?

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by fr0g_, Aug 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fr0g_

fr0g_ Member

Trophy Points:
    16
    Olen suunnitellu tilaavani kysesen koneen iltapäivällä, riippuen nyt mitäs vastauksia täältä tulee ;)

Eli kone olis toi AMILO Pa 2548, myyjän sivu: Amilo@multitronic
    Tohon koneeseen päädyin sen takia, koska hinta ei ole mahdoton, ja tolla nV GeForce 8400MG llä pitäis kai saada pelattua jotain? ? ? juuri tohon mä tarttisin hieman infoa, että irtooko tosta näyttiksestä mitään.

Sitä mitä sitten itse pelailen on Guildwars ja ihan se orkkins NwN, tulevaa uutta Diablo3 ja starcraft 2 olis kanssa kiva kyetä pelata.

Mutta mielipiteet on tervetulleita, ja vois ehdottaa parempaa vaihtoehtoa läppäristä, mutta sen koneen hinta pitäis olla aika huvin kumminkin tohon 600@ tietämillä.

Muuten näyttäis kaupat olevan täynnä noita läppäreitä joissa tehoakin riittää, muistia on paljon ja jopa kaksi kappaletta kovalevyjä, mutta noi näytönohjaimet vaan arveluttaa, kun niistä ei mitään järkevää infoo ikinä löydä.

Tiedän myöskin että ei toi läppäri pöytäkonetta korvaa, ja ikinä saa samoja pelitehoja irti (samalla rahalla) mutta oma pelaaminen alkaa pikkuhiljaa olemaan tosi vähästä, pari tuntia / viikko, mutta kumminkin olis sitten joskus kiva tahkota jotain.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page