Amilo Xi 3650-009 ääniongelmat

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by kuupa456, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kuupa456

kuupa456 Member

Trophy Points:
    11
    eli mulla on ollut kyseisen kannettavan kanssa ääniongelmia ostamisesta asti, olemme usein kaverin kanssa skypessä ja äänenlaatu on tosi huono. kaverini sanoi että rätisee, ja on kuin olisi kellarissa vaikka onkin puutalossa, on myös epämääräistä nakutusta. en tiedä että johtuuko tuo kannettavan tuulettimesta, mutta usein äänenlaatu on huono vaikkei tuuletin puhaltaisikaan. Aluksi luulin että ääniongelmat johtuvat väärästä käyttöjärjestelmästä kun minulla oli win7 64bit ultimate. mutta sitten asensin 32bittisen ja onglemat jatkuvat edelleen. olen kokeillut pienentää mic boostia, säätää mikrofonin voimakkuutta mutta puhe kuuluu liian hiljaa tai kohisee liian paljon. headsettinä on fatal1ty, ja mielestäni johdot on ihan ehjät ja mikki kanssa. latasin myös realtekin HD ääni ajurit mutta sekään ei poistanut ongelmaa.
    En tiedä enää mitä pitäisi tehdä kun kaverini saa 5euron headsetillä paremman äänenlaadun kuin minun kalliilla fatalityn headsetillä. Olen miettinyt että olisiko minkäänlaista häiriönpoistajaa mikille ettei tulisi kohinaa taikka jotain vahvistinta.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page