Kyseessä Fujitsun kannettava Amilo ja näytönohjain on 9000 ATI. Johto lähtee s-videona ja teeveessä scarttina. Teeveessä ei näy kuin mustavalkoinen taustakuva ei työpöydän kuvakkeita eikä muuta. Rautalangasta väännetyt ohjeet mielellään kitos.
Mulla samantyyppisiä murheita. Kuva on muuten hyvä, mutta mustavalkoinen. Koneena myös amilo L6825 ja näyttis intel82845G. Onkohan noissa s-video johdoissa eroja, kun kaverin piuhalla tuli väritkin, mutta minun johto ei vaan niitä näytä.
Mulla on Amilo D8830 ja siinä Ati Radeon 9000. Tv Out on kiinni töllössä piuhalla, joka muuttaa S-VHS:n Scartiksi. Värien kanssa mullakin omituinen pulma: kuva näkyy sitkeästi musta-valkona niin kauan kunnes muuttaa asetuksista kuvan kokoa pykälänkin tai vaihtoehtoisesti muuttaa PAL-B:n joksikin muuksi PAL:ksi (esim. D). Aina kun kytken koneen töllöön pitää käydä napsauttamassa asetuksia. Oisko tästä apua? Ei auta vaikka tallettaa "schemesin" alle asetukset kun värit näkyy. Ongelmaan liittyy myös kuvan laatu: musta-valkokuva on terävä ja muutenkin OK. Kun värit tulevat mukaan, kaikki graafinen (esim. selaimen reunat, ikonit…) muuttuvat epäselviksi ja niihin tulee punertavia raitoja. Leffat, jpegit ja DVD:t jne. taasen toistuvat terävinä. Vain ajoittain vaaleilla/raidallisilla pinnoilla esiintyy jo mainittuja punertavia juovia... Ei tajuu, osaako kukaan auttaa?