Ammattimainen DVD-Rippaus?

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by pcton, May 4, 2007.

1. pcton

pcton Member

Trophy Points:
    11
    Mitähän ohjelmaa lienevät nämä "työkseen" DVD5 rippejä tekevät kaverit käyttää? Haluaisin saada valikot säilytettyä mutta tietyt painikkeet pois toiminnasta. Olen nänyt että "Trailers" tai "Extras" painikkeet ovat vain poistettu käytöstä. Sama temppu ylimääräisille ääniraidoille(valinnoille) ja olen tyytyväinen. Ei vain ole tullut tähän soveltuvaa ohjelmaa vastaan vai olenko ollut sokea?

2. cpenter83

cpenter83 Regular member

Trophy Points:
    46
    Esimerkiksi DVDshrink toimii tuolla lailla kun valitsee Re-Author

3. ricardo

ricardo Guest

Jos haluaa säilyttää menut,niin Shrinkissä ei voi käyttää RE-author toimintoa.Mutta valitsemalla Full disk moodissa video still pictures(siis extrojen osalta),saat pienennettyä niiden kokoa olennaisesti.Lisäksi voit poistaa ylimääräiset teksit ja audioraidat.Toki siihen varsinaiseen rippaamiseen tarvitset esim.DvdFabdecrypterin,sillä Shrinkin kehitystyö on lopetettu jo vuosia sitten(koodaajan siirryttyä Neron palvelukseen),joten sillä ei pysty uudempia leffoja rippaamaan.

Last edited by a moderator: May 6, 2007
  4. blazice

blazice Member

Trophy Points:
    16
    PgcEdit (open source), paljon toimintoja, esim. menujen 'nappeja' pystyy poistamaan käytöstä tai vaikka uudelleen säätämään (paikkaa, kokoa)

5. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    DVDremake (Pro):lla pystyy poistamaan extrat, varoitukset, ym turhuudet ja disabloimaan tarpeettomat menunapit.

6. vaino666

vaino666 Regular member

Trophy Points:
    26
    Aivan. DvdRemake Pro on niin loistava, etten puhuisi ollenkaan Dvd Shrinkistä. Remakella saa tosiaankin poistettua kaiken ylimääräisen, mikä vähentää mahdollista pakkaamisen tarvetta (joskus jopa poistaa sen). Remakessa on myös debuggeri-toiminto, jolla voit ajaa "koeajoja". Voit myös muuttaa käsin dvd komento- ja hyppykäskyjä. Ainut haittapuoli, ainakin minun versiossa on se, että voit exportoida jokun vaikka menun kuvan helposti ja käsitellä sen photoshopilla (jos haluaa esim. Extras tekstinkin pois napin lisäksi). Mutta kun haluat importoida (replace with still-komento) käsitellyn taustan takaisin, on se muunnettava vaikkapa muxmanilla Vob tiedostoksi.
    Jos hankalaksi menee, kuten minulla kävi Hot Huzz elokuvan kanssa, (piti saada suomisubit mukaan) laitoin koko elokuvan atomeiksi ja tein menut ja koko Dvd:n uudestaan DvdLab pro ohjelmalla, niin olipahan sellainen kuin halusin.

Last edited: Jul 9, 2007

Share This Page