Analogisen videon kaappauksen väri ongelma

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by julaakso, Feb 18, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julaakso

julaakso Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on seuraavan lainen outo ongelma analogisen videon kaappauksessa.Yrittäessäni kaapata videota Sony Handycam kamerastani ST Labsin kaappauskortilla.kuva on mustavalkoinen värit välähtelevätsatunnaisesti ja toisinaan esiintyy värillisiä raitoja.Kamera on PAL standardin mukainen samoin kortti.Olen koettanut myös muita komposiitti lähtöjä videoista,digiboxista,pleikkarista ja kakkoskoneen tv outista.Kaikissa syötteissä on sama ongelma paitsi videoissa jossa komposiitti ulostulo liitännän kautta videokasetin kuva näkyy oikein.Samoin tv kanavat toimivat oikeilla väreillä mutta scart tai komposiitti liitännän kautta videolle syötetty signaali ei näy kortilla kunnolla.TV:llä kaikkien laitteiden kuva näkyy oikein.Samoin kortin kanssa toimii ikivanha Canonin videokamera jota en voi
    käyttää nauhojen kopioimiseen koska sen kasetti pesä on rikki.Korttia olen kokeillut kahdessa koneessa molemmissa XP pro UK versio.

Last edited: Feb 18, 2004
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page