Moro. Eli olisi hakusessa androidilla varustettua puhelinta Olen miettinyt Samsung Galaxy S3 tai HTC One X:ää. Olisiko nyt hyvä hetki ostaa, vai odottaa seuraavia?
SGS3 on noista paras. HTC mallin akku on pienempi kuin Samsungin ja lisäksi sen käyttis ei ole niin hyvin tehty.
Itse odottaisin Note 2:sta kun siinä on parempi näyttö kuin S3/One X ja järeemmät tehot sekä isompi akku.
parempi näyttö = 5.5" näyttö? mitä parempaa siinä on? Ja tehoja varmaan sen verran että kellotettu Exynos. Olen miettinyt että jos odottaisi Snapdragon S4 Pro, eli Quad piirillisiä, mutta niitä on tulossa ilmeisesti vasta lokakuussa julkaistaviin puhelimiin
Siinä on sillä paremmalla tekniikalla tehty HD näyttö. Ja ainakin Noten akku kestää itselläni tulee huomenna 4 päivä ilman latausta ja on vielä 36 prosenttia jäljellä enkä ole käyttänyt virransäästötilaa. Ja notessa parempaa se että se on note eikä vain älypuhelin.
Samalla tekniikalla tehty, siinäkin vielä Pentile tekniikka, en tiennyt että tää fanboyismi on siirtynyt iPhonesta jo Noteenkin...