Joo ... eli mikäköhän olisi helpoin keino päivittää tällainen Kiinan ihme ; http://www.lightinthebox.com/7-phab...3000mah-battery-gsm-phone-call_p2523922.html# ... viimeisimpään Android-Käyttöjärjestelmään /(LolliPop). cyanogenmodia oon yrittänyt suorittaa / ajaa (joka ilmoittaa, että laitteeni ei ole tuettu .) . En löydä tän palikan uumenista mistään ohjelmistopäivitys-toimintoa, vaikka käyttöjärjestelmän kielen olen vaihtanut Suomeksi . ja lopuksi sarjassamme oi-suuri-guru "Kysymyksiä" ... mistä saan selville tukeeko Androidini isochronous USB transfers / ja onko jotain keinoa, millä se saataisiin tukemaan / toimimaan . - Toni S -
Koska kyseessä on tällainen halpa "None name" laite, ei niihin yleensä saa uudempia Android versioita tai custom romeja. Se on näiden halpojen Android laitteiden heikkous jonka vuoksi näitä ei pitäisi ostaa pääkäyttöön vaan korkeintaan vara-laitteeksi.
"Helpoin" tapa päivittää se lollipoppiin on itse tehdä se firmware siihen laitteiseen, johtuen juurikin tuosta ettei kukaan jaksa nähdä vaivaa "kiinanihmeiden" modaukseen. PS. Osta ensikerralla kunnon laite niin säästyt turhalta päänvaivalta, halvalla ei hyvää saa.