Tuo vähän riippuu minkälaista peliä hakee. 3D-räiskintä: Half-life 2:n. Stratefia: Age of empires, command&conguer sarja...jne. Rooli: Obilivion. Auto: Richard burns rally, Colin mcrae sarja. Lisäksi voisi vaikka maitita GTA: vice vity ja san andreas. Olisi vielä ihan mukava tietää että minkälaiselle koneelle haet pelejä. Onko kone jokin tehotykki millä pyörii uusimmatkin, vai haetko parinvuoden takaisia pelejä. Ja tosta voit katsoa peliesi toimivuuden koneessa (tehot). http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
no, kone on melko hyvä sitten ku oon vähän poistellu turhia tiedostoita että on tää aika teho tykki, täs on jo Wow Bf2:nen, Css, Serious Sam, TmNations, Soldat, GunZ The Duel (jos saisin toimii)
project igi 2- covert strike = vaikea peli hitman 1,2,3,4 = hyviä pelejä kaikki project igi (1) = yhtä vaikea kuin project igi 2 medal of honor, allied assault, spearhead, breakthroug, pacific ... motogp- ultimate racing tecnology 2,3 = todella hyviä moottoripyörä pelejä. operation flashpoint: red hammer, cold war crisis,resistance = sisältää monta lisälevyä, hieman karu grafiikka pelinä kuitenkin ihan hyviä mafia = paras kaikista (lempparini) return to castle wolfenstein = taistele natseja ja muita vastaan gtr-fia gt racing game = ylistetty autopeli chaser = tuntemattomampi tapaus, mutta loistava peli splinter cell 1,2,3 = nämä pelit eivät petä koskaan shellshock nam 67 = räiskintää vitnamissa hidden& dangerous 2 = loistava "taktinen" räiskintäpeli hidden& dangerous 2 : sabre squadron = edellisen lisälevy the chronicles of riddick- escape from butcher bay developers cut call of duty 1 & united offensive = hyviä pelejä molemmat call of duty 2 = hyvä myös jolle luvassa jatkoa ghost recon, = joidenkin mielestä hyviä itse sanoisin keskinkertaisia desert siege, island thunder = edelliseen peliin jatkoa toca: racer driver 1,2,3 = hyviä ja monipuolisia autopelejä grand prix 4 = ehkä paras f-1 peli pc:lle koskaan ? silent hill 2,3,4 = kökkö ohjattavuus mutta peleinä lajityypin parasta ? nämä lyhyet kommentit vain omia mielipiteitä.
Minun mielipide: Paras räiskintä: Half-Life 2 (+ jatko-osa Episode 1). Far Cry on myös ihan kiva. Paras strategia: Warcraft 3 (siihen saa myös lisälevyn, Frozen Throne). Myös LOTR Battle for Middle Earth 2 on hyvä (ja varmaan myös 1) Muita pelityyppejä en pelaakkaan niin en tiedä sanoa
no Call of Duty 2 on ihan tunnelmallinen yksinplei ja tietysti MGS2´Substance jos saa näppäin ongelmat hoidettuu
esim. tuon brothers of armsin (road to hill) saa hintaan 4.99? noita pelejä joita on nyt lueteltu kannattaa katsoa esim. täältä (joku kesäkampanja ?) no niinhän monella yrityksellä on vuodesta toiseen! http://www.cdon.com
rpg: Oblivion, Fallout1&2, Baldurs gate 2 3d räiskintä: Halo1&2(en oo varma onko kakkosta pc:lle?) Tossa nyt jotain mitä tuli mieleen.
Vähän vanhempaa, mutta hyvin koukuttava Joint Operations - Typhoon rising. Toinen mitä kannattaa tzekata on Silent Storm ja sen lisäri, sekä Soldiers: Heroes of World War II.
No tuo far cry on varmasti paras pc-peli, jota olen pelannut. HL2 on myös hyvä. Tällä hetkellä pelaan area 51:stä, ja joku saisi kertoa, että miten kauan siinä täytyy olla sellainen mutantti, joka ei osaa tehdä muuta kuin lyödä? Se on mielestäni pelin huonoin puoli tähän mennessä.
jos verkkopelaaminen kiinnostaa niin joku Battlefield-sarjasta. Far Cry on kyllä paras yksinpeli mitä oon pelannu, niissä vain loppuu mielenkiinto, kun peli pelattu läpi.