Onko siis mahdollista saada jotenkin kaapeliverkon kanavat näkymään antenniverkon digiboxilla? Jos voi niin miten?
Ei ole mahdollista saada kaapelikanavia näkymään antennniboksilla, mut voit tietysti tehdä ite antennin sille antenniboksille. Sillon tosin saat vaan maanpäälliset kanavat näkyviin.
Olen googlettanut mutta en oikein tiedä millä hakusanalla/sanoilla pitäisi etsiä koska monia eri hakuja olen tehnyt. Antenni on ja normaalit antenni kanavat näkyvät mutta haluiaisin ne kaapeli kanavat näkyviin (asun kaapeli taloudessa). Olen saanut digiboxin kaverilta niin ei ollut vara valita otanko sen kaapeli boxin joka olisi parempi kaapeli taloudessa. Mitä eroa edes antenni ja kaapeli boxilla on?
"Mitä eroa edes antenni ja kaapeli boxilla on?" Eikö tuo nyt ole aika selvä. Antenniboxi näkyy antenniverkossa ja kaapeliboxi kaapeliverkossa,muuten ominaisuudet samat saman valmistajan boxeilla.
Jos vaikka kysyjä halusi tietää, että teknistä eroa on kaapeli ja antenniboksissa... DVB-T ja DVB-C lähetyksissä on eri modulointia, eri taajuuksia ja DVB-C ei sisällä virheenkorjausbittejä. Toisin sanoen, et saa kotikonstein kaapelikanavia antenniboksiisi