Anti-Aliasing

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by ferti85, Jul 23, 2013.

  1. ferti85

    ferti85 Member

    Joined:
    Jan 14, 2013
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mitä eroa on 16x csaa ja 4x txaa?
     
  2. J-lalli

    J-lalli Active member

    Joined:
    Apr 8, 2005
    Messages:
    1,292
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    68
    https://forums.geforce.com/default/topic/536721/which-are-the-antialising-setings-for-the-best-image-quality-/
     
  3. ferti85

    ferti85 Member

    Joined:
    Jan 14, 2013
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tuossa ei puhuta mitään txaa:sta
     
  4. J-lalli

    J-lalli Active member

    Joined:
    Apr 8, 2005
    Messages:
    1,292
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    68
    No kasseles iha isse googlen kera.
     
  5. Jouko?

    Jouko? Moderator Staff Member

    Joined:
    Jul 14, 2004
    Messages:
    3,858
    Likes Received:
    32
    Trophy Points:
    78
    http://www.geforce.com/hardware/technology/txaa/technology tuolla vähän lisäinffoa TXAA:sta. Tosin tuo TXAA toimii ainoastaan tietyissä peleissä kun taas CSAA:n ja MSAA:n saa pakotettu lähes joka peliin. Nvidian mukaan tuo 4xTXAA vastaa 8xMSAA:ta mutta vaatisi vain 4xMSAA:n verran tehoa.. Mutta siinä onkin se juju että kuva blurraantuu TXAA:lla vähän samaan tyyliin kuin FXAA:lla.

    http://www.hardocp.com/article/2012...k_ops_ii_performance_iq_review/5#.UfA-z23_nHA tuolta voi katsastaa Blops2:sen erot
     
    Last edited: Jul 24, 2013

Share This Page