AntiVir ei päivity

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Rapids, Sep 21, 2005.

1. Rapids

Rapids Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen tässä muutaman päivän verrab yrittänyt päivittää kyseistä virustojuntaa. Yksi ongelma, se ei päivity. Ei se ala edes lataamaan mitään, ei se edes näytä, että päivityksiä olisi saatavilla. Mikä voisi olla vikana, ja onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?

2. -kemisti-

-kemisti- Active member

Trophy Points:
    96
    Itse käytän AntiViria ja joskus kestää todella kauan ennen kuin yhdistää päivityspalvelimelle(esim. juuri tänään ja eilen). Kuinka kauan olet kerrallaan odottanut?

3. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Se kestää välillä todella kauan, esim. täs pari päivää sit ja vielä tänäänkin. Kyl se lähti, kun kärsivällisesti odotti.

4. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Siellä on välillä todella hitaat ja tukkoiset serverit. Kokeile illalla tai aamulla uudelleen, silloin yleensä onnistuu paremmin.

5. Rapids

Rapids Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei tähän ole mitään kikkailu konstia, että saisi ne automaattisesti lataamaan? En kyllä usko, että olisi, mutta kysyn silti. Miksi ne on tarkoitetusti tehty näin, että ne päivitykset joutuu hakemaan manuaalisesti?

6. -kemisti-

-kemisti- Active member

Trophy Points:
    96
    AntiVirissä voi ton päivittämisen ajastaa mukana tulevalla Schedulerilla, maksullisessa versiossa on automaattiset päivitykset.

7. zack2k

zack2k Regular member

Trophy Points:
    26
    Kannattaa miettiä virustorjuntaohjelman vaihtoa. Ainakin minä olen todennut, että tuo anitiVir ei ole oikein hyvä. AVG Free:ssä on ainakin automaattiset päivitykset ja ruuhkattomat palvelimet. Käyttöliittymäkin on paljon parempi. Tosin joidenkin testien mukaan se ei löydä yhtä paljon viruksia kuin jotkut muut, mutta tuo tilanne elää ja seuraavassa testissä asia voi olla toisin. http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

Share This Page