AOSS onkelmaa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by lolacco, Apr 10, 2010.

  1. lolacco

    lolacco Regular member

    Joined:
    Jul 2, 2009
    Messages:
    636
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Minulla on Zyxelin p600 modeemi http://www.mikropasi.fi/zen/images/p660h.jpg tuollainen. Ja buffalo air station whr-g125 reititin että saa koneeseen "mokkulan". Eli porukat meni ottamaan kaikki johdot irti molemmista laitteista kun laitteiden paikkaa piti vaihtaa. Nyt air station ei enää ota AOSS- toimintaa käyttöön, kun pitää tuota AOSS painiketta pohjassa, että se yhdistäisi mokkulaan niin LED:it ei välähdä vaikka pitäisi. Power kohdassa palaa LED eli virtaa tulee. On koitettu sammuttaa ja resetoida jne. Ajattelin että olisiko laite voinut osaksi hajota kun modeemin ja routerin virtajohdot pistettiin vahingossa väärinpäin. Olisiko väärät volttimäärät voineet vahingoittaa laitetta? Modeemi siis toimii normaalisti olen nääs kannettavalla nyt joka on johdolla modeemiin.
     
  2. Iguanodon

    Iguanodon Guest

    Tarkoitat varmaan tällä "mokkulalla" koneessa olevaa langatontasovitinta. Jotta AOSS toimisi pitää painaa myös sovittimen AOSS "nappia" lähes saman aikaisesti. Tämä nappi löytyy sen sovittimen hallinta sivulta (sovittimen mukana tullut ohjelma). Sovitin varmaan on myös Buffalon, AOSS toimii vain Buffalon valmistamien laitteiden välillä.
     
  3. lolacco

    lolacco Regular member

    Joined:
    Jul 2, 2009
    Messages:
    636
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Noh kyllä minä nyt tuon tiedän, ja sain jo vastausta että voltit ne on sen hajottanut
     

Share This Page