Pelaan APB reloaded peliä... Kannettavalla :/ < APB reloaded online > 1.Kun käännyn autolla esim vasemmalle (Näppäin A), auto reagoi siihen 1-2 sek.kuluttua. 2.Kun olen pelin PAUSE valikossa niin kursorin kuva liikkuu pätkien. 3.Olen ladannut pelin luotettavalta sivustolta. 4.Onko vika serverissä, koneessa tai jostain muusta? Jos et tiedä mikä peli APB reloaded on niin katso tämä! PS:Mun käyttäjä on APB reloadedissa: Cashmaker69 <-------------------------------------------------------------------------------------->
No kerroppas nyt ekana sen sun koneen tiedot ni nähdään vähän että riittääkö sulla edes tehot siihen peliin.
Ja kun kerran pelaat kannettavalla, niin onko WLANin kautta vai piuhalla? APB reloadediin muutettiin sen peliä sen verran, että lähes kaikki komennot menevät serverin kautta ja näin ollen lagi aiheuttaa juurikin tuota ohjausviivettä.
Ja kun kerran pelaat kannettavalla, niin onko WLANin kautta vai piuhalla? APB reloadediin muutettiin sen peliä sen verran, että lähes kaikki komennot menevät serverin kautta ja näin ollen lagi aiheuttaa juurikin tuota ohjausviivettä.
No joku Acer Aspire 5535 En kyllä tiedä mist sen tehon kattois :/ No jos nää EHKÄ auttais: Windowns Vista, AMD Athlon X2 ja ATI RADEON GRAPHICS... Ei ehkä auttanu...
Kannattaa tosiaan kokeilla niin, että tuikkaa koneen piuhalla verkkoon. WLAN kun ei oikein toimi pelikäytössä. Varmistukseksi vielä, minkä nopeuksinen netti on käytössä? Käy vielä varmuuden vuoksi speedtest.net osoitteessa testaamassa netin todellinen nopeus.
Kaikki oireet vaikuttaa siihen että kone ei vaan kykyene ko peliä pyörittämään. Mistään netin hitaudesta/jokköimisestä ei pitäs ilmaantua mitään menu lagia hiirelle
Tuohon kursorin pätkimiseen en osaa sanoa, sitä esiintyy minullakin joskus. Auton reagointi viiveellä on normaalia ja koskee kaikkia pelaajia koska auton hallinta (ajaminen, kiihdytys, kääntyminen jne jne) hoidetaan palvelimen puolelta. P.S hahmoni Winters löytyy EU1 serveriltä (Obeya) ja hän on Enforcer. Laita pirvaa/lisää kaverilistaan mikäli peliseuraa joskus kaipailet. Pelaan lähes joka ilta muutaman kaverin kanssa.
sori mut mulla ei oo sitä peliä enää koneella koska koneessa ei ole tarpeeksi tehoja pyörittämään sitä peliä. koko kone piti alusta alkaen uusia, mutta silti tässä acerissa syntyy turhaa lagii. PSlisko sulla tietoo et minkä hintasia läppäreitä kannattis ostaa pelikäyttöön? en pelaa hirveesti koneella nii sen takii ei hirveen hintasta. mulle sopis joku 100-300€ maksava kone...
Ylipäätänsä läppäri ja wlan kannattaa unohtaa jos meinaa tosissaan pelata jotain. Läppäri ja wlan on tarkotettu sohvalla surffailuun/keittiössä surffailuun/sängyllä surffailuun/kuistilla surffailuun. Pelaamiseen tarvitaan pelikone (100-300e et saa edes konsolia uutena) saati sitten pelikelpoista tietokonetta. Fakta! PS. Ja ainut syy miksi tätä kirjoittelen tähän on se, että ehkä joku lukisi mitä ei kannata mennä ostamaan/tekemään jos haluaa pelata.