Hei! Rupesin miettimään, että tarvitsen erillisen näppäimistön tulevaisuutta varten iPadilleni jotta voin kirjoitella nopeammin ja paremmin tekstinkäsittelyohjelmalla. Mutta mieleeni jyrähti, että käykö mikä tahansa langaton bluetooth näppäimistö iPadille vai täytyykö sen olla juuri suunniteltu kyseiselle laitteelle? Yritin etsiä Ebayn kautta näppäimistöä, mutta sieltä ei valitettavasti löytynyt "suomalaista" eli skandinavialaista näppäimistöä jossa olisi ollut "Å", "Ä" yms. kirjaimet. Olisiko teillä kenties joitain suosituksia?
Kaikki Bluetooth-näppäimistöt kyllä toimivat. Eroa on kuitenkin esim. pikanäppäimissä ja muissa vastaavissa ominaisuuksissa. Itse olen käyttänyt Android-luurin kanssa tuollaista halpaa Deltaco-näppäimistöä, ja tyytyväinen olen ollut. http://www.deltaco.eu/fi/product/(TB-622)/DELTACO-langaton-mininäppäimistö-jossa--hiljaiset-näppäimet-Bluetooth-10m-valkoinen-hopea/ Ebayltä löytyy aika nihkeästi skandinaavisen layoutin sisältäviä näppäimistöjä, joten se ei ole näppäimistöjen etsimiseen se paras palvelu.