Apua ABC:n käynnistykseen

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by aikku84, Nov 24, 2005.

1. aikku84

aikku84 Member

Trophy Points:
    11
    En tiedä osaatteko auttaa, mutta koneeni ei jostain syystä avaa ABC -ohjelmaa?? Olen poistanut ohjelman koneelta ja hakenut uudelleen, mutta edelleen ei suostu asennuksen jälkeen avaamaan. Eli siis klikkaan kuvaketta ja se vähä aikaa lataa, mutta sitten ei tapahdu mitään. Palomuuri ei estä ohjelman käyttöä (tarkistin Nortonista). Tietääkseni ohjelman käyttöön ei tarvita muita ohjelmia rinnalle (?).

DC ++ olen käyttänyt ja se toimii ok. Minulla on samankaltanen ongelma myös messenger 7.5:en kanssa, eli ei päästä kirjautumaan sisään, eikä vian määrityksestä löydy mitään. Pääsen meseen siis esim. Web messengerin kautta, tai ikivanhan version (englannin kielinen) joka on koneella.

Eli johtuisiko jostain asetuksista vai mistä? Aikaisemmin ABC on ollut koneella ja toiminut moitteettomasti. Niin ja XP on käyttöjärjestelmä.
    Joten jos joku osaisi auttaa, niin olisin hyvin kiitollinen!!

2. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Kokeiles huvikseks vaikka tota myytorrentia tai ihan bitcomettia, Messengeristä kannattaakin käyttää vähän vanhempaa versiota, nimittäin ne uudet bugaa AINA! http://www.oldversion.com tuolta näitä ohjelmien vanhempia versioita.

Last edited: Nov 26, 2005

Share This Page