Elikkä mulla on modeemina ZyXEL Prestige 660H/HW-D1. BitCometti lataa vain nopeudella 2-45 kB/s.siinä alareunas lukee Blocked **.***.***.** ja palaa se keltainen valo. Millä mä saan siihen lataukseen vauhtia??
vaikka joku seuraavassa viestissä sanookin, niin uTorrent ei ole ratkaisu tuohon ongelmaan. Onko sinulla uusin versio 0.99 asennettuna? Entä mikä palomuuri?
Mulla on palomuurina F-securen tekemä Elisa tietoturva. Niitä mitä nyt kattoin noita muita viestejä niin aika moni oli ehdottanu että Utorrent ratkaisisi kaiken. Minkähän takia??
Joku outo tauti niillä, itselläni on bitcomet, lataukset tulee täysiä eikä mitään ongelmaa ole ollut, kunhan on aina ollut uusin versio. Onko f-securesta laitettu, että se sallii bitcometin?
Se on sitten selvä. Mites, mikä on lataamasi torrentin Seed/Peer suhde? Sen pitäisi näkyä viimeisenä sarakkeena.
0/4 ja tuli mieleen kun luin ZyXEL tietolappusta sielä luki että siinäkin on oma palomuuri voisko se estää sen?
Homma on ainakin tältä osin selvä, sillä tuo suhde meinaa sitä, että torrentilla on 0 lähettäjää ja 4 lataajaa. Koita ladata joku torrentti, jolla on tuo suhde niin, että lähettäjiä on mahdollisimman monta ja lataajia vähemmän kuin lähettäjiä.
Kokeilin adobe photoshoppia se oli toisena piratebays. nopeus vaihtelee 25-40 kB/s. seed/peer on 10/12. ei ole yhtään sen nopeampi.
En pistä linkkiä torrenttiin koska säännöt kieltää, joten yritä etsiä torrentti jolla on lähettäjiä yli 1000. Hyviä sivustoja: piratebay.org mininova.com isohunt.com