Minulla on Acer Aspire M5200 tietokone ja näytönohjain taisi mennä rikki kun imuroin konetta sisältä, kone toimii muuten mutta näyttöön tulee vain 'No Signal' ja sen jälkeen pimenee. Koneessa on ati 'Ati Radeon Hd 3650' näytönohjain, yritin etsiä samanlaista netistä mutta en löytänyt yhtään paikkaa mistä sen saisi tilattua. Olen tuolla pärjännyt hyvin ja en oikein tajua näistä näytönohjaimista mitään, siksi ajattelin tilata samanlaisen. Kannattaako vai saako nykyään paremman näyttiksen halvemmalla tai vähän paremman samalla hinnalla? Ja kun en viitsi ihan mitä tahansa näyttistä mennä tilaamaan jos se ei sovikkaan tähän minun koneeseen. Kiitos tosi paljon vastanneille ja hyvää kesää!
http://www.jimmspc-store.fi/listaa/630/order/price Noista mikä vaan sopii niin kauan kuin poweri jaksaa. Itse varmaan ottaisin HD 6450, 512MB -mallin, jos et tehoja yhtään lisää kaipaa. E: Tai siis onhan tuo HD 6450:kin vanhaa tehokkaampi, mutta ei vielä mikään pelinäyttis.
Joo 6450 varmaan hyvä vaihtoehto, hieman lisätehoja jos vaikka tahtoisitkin niin sitten HD 5670. 5670 pyörittää sitten jo pelejäkin.
Jos näyttöön tulee "No signal" niin väkisin tulee mieleen, ettei vaan olisi tietokoneen sisäinen näytön johto irronnut, kun imuroit konetta. Uuden näytönohjaimen hankkimisesta ei ole siinä tapauksessa mitään hyötyä. Ja sitä vikaa tuskin itse kannattaa ruveta korjaamaan, eli melkein väkisin jollekkin valtuutetulle huoltajalle täytyisi se tehtävä antaa.