Apua Käynnistys ongelma ja virheistä palautuminen WinVista32Bit

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by puma313, Nov 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puma313

    puma313 Member

    Joined:
    Nov 17, 2011
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli ongelmana on että kun käynnistän tietokoneen niin aukeaa Windowsin virheistä palautuminen. Jos valitsen valikosta Windowsin normaali käynnistyksen niin tietokone boottaa hetken minkä jälkeen uudelleenkäynnistää itsensä ja tämän jälkeen ollaan taas Virheistä palautumisessa.

    Jos valitsen Aloita käynnistyksen korjaus, niin aukeaa System Recovery Options ja siinä lukee näin: If you do not see your operating system listed, click Load Drivers to load drivers from your hard disk.
    Ja minulla ei näy käyttöjärjestelmää enkä tiedä mitä ajureita pitäisi ladata.

    Tämän jälkeen kysytään Recovery Toolia, tässä kohtaa ilmoittaa että: Operating system: Unknown on (Unknown) Local Disk.

    Startup Repairi ilmoittaa että: Startup Repair cannot repair this computer automatically.

    System Restore sanoo näin: To perform an offline System Restore, you must specify which Windows installation you would like to restore.

    For example, if the installation located in ¨C:\Windows¨ should be restored, enter the following command:

    rstui.exe/OFFLINE:C:\Windows

    Windows Complete PC Restore kertoo: No valid backup locations could be found.

    Windows cannot find a backup on the hard disks or DVDs on this computer. Attach the correct hard disks or insert the last backup DVD and then start the restore process again.

    Olen hukannut backup DVDn mutta minulla on backupit ulkoisellakovalevyllä joskaan Pc Restore ei niitä sieltä löydä.

    Sitten on vielä Windows Memory Diagnostic Tool ja Command Prompt mutta en ymmärrä miten ne toimii.

    Onkohan jokin komponentti rikki vai mikä?

    IsoKiitos jo etukäteen kaikille.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page