Elikkäs ongelmana on kun yritän yhdistää nettiin psp:llä tulee seuraava ilmoitus "A DNS error has occurred (80410410)". Wlan-tukiaseman tyyppi TW-EA510 2+. Mitä neuvoksi? Wlan-virransäästö on off.
Tarkista et sun WEP key on oikein. Ja et PSP:n MAC osote on sallittujen listassa sun tietokoneen asetuksissa.
joo on wlan päällä. EDIT Nyt toimii, mutta ongelmana on, etten voi käyttää tietokoneeni nettiä samaan aikaan kun psp:n nettiä. Tulee ilmoitus kun molemmat ovat samaa aikaa päällä: "Windows järjestelmä virhe. Järjestelmä on havainnut ip-osoiteriidan toisen verkon olevan järjestelmän kanssa". Silloin kun kone on pois päältä ja käytän pelkästään PSP:n kanssa nettiä toimii loistavasti. Mikä auttaisi ja minne laitan tuon mac-osoitteen sallittujen osotteiden listaan?
Mulla ilmoitti xbox samaa aikoinaan kun oli pc:n kanssa kytkettynä reitittimeen. Yritän tässä muistella että millä sen vian korjasin niin muistaakseni alussa mulla oli laitettu kiinteä IP osoite xboxiin, mutta kun sen muutti että etsii IP:n automaattisesti, niin alkoi pelittämään.
Se MAC osote menis reitittimen asetuksiin, mut et nähtävästi tartte sitä. Jos sulla ois MAC osotteiden rajaus käytössä ni sitten tarvitsisit. Koita tehdä asetuksiin muutoksen, että nettiyhteys jaetaan PSP:n kanssa. Eli jotain että se sallisi kahden laitteen käyttää samaa IP osotetta. Joku joka jaksaa säätää ja tietää näistä voisi kertoa lisää. Mullakin on ongelma, kun koitan säätää PSP:n nettiasetuksia Infrastructure Modelle, niin se sanoo seuraavaa: An internal error has occured. (8008273A) Testailin Devhookkia (uusinta) ja mielestäni sen jälkeen tuli tollaseks... Mut en ole varma. Kysymys kuuluukin, miten saan tuon korjattua?
Sainkin ongelman jo korjattua kun vain säädin vähän tuota psp:n ip osoitetta erilaiseksi kuin tietokoneeni. Mulla oli tuo ongelma aluksi, mutta sain toimimaan kun asetin asetukset manuaalisesti.