Apua kaivataan

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by JoonasO, Feb 11, 2012.

1. JoonasO

JoonasO Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs. Projekti koneeseen pitäisi saada suht hyvä/laadukas näytönohjain hintaan 65-110€ Prosessorina toimii koneessa AMD phenom II 4x 960t BE. Vaatimuksia ohjaimelle olisi että pyörisi esim. GTA:at ja call of juarez ja hieman raskaammatkin pelit "siedettävästi". Myös elokuvien tulisi näkyä mainiosti.

Itse olen harkinnut Club 3D AMD Radeon HD 6670, 1GB DDR3, DVI/HDMI/VGA, PCI-E ohjainta joka on Jimmsillä tällä hetkellä 103€ Millainen se olisi? Onko saatavilla edullisempaa saman tasoista tai jopa laadukkaampaa vaatimukseni täyttävää ohjainta? Mikäli mieleenne tulee saman tyylinen ohjain kuin mainitsemani niin mielellään olisi hyvä olla suunnilleen samoja ominaisuuksia kuin tuossa Club3D:ssä.

2. Temez1

Temez1 Regular member

Trophy Points:
    26
  3. JoonasO

JoonasO Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vaustauksesta. Itselläni pelaaminen on satunnaista, mutta silloin kun pelaan niin vaadin hyvää toimivuutta. Kysyn nyt mielipidettäni alla olevasta näyttiksestä. Millainen olisi. Saako tuohon hintaan jo laadukkaan ja pelaamiseen iloa tuovan näyttiksen. Olisiko mitään muunlaista vastaavaa laatua olevaa merkkiä edullisemmin jimm´s iltä tarjolla? Kuten huomaatte olen aika pihalla näytönohjaimista, joten kysyn täältä.

Last edited: Feb 14, 2012
  4. Temez1

Temez1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Last edited: Feb 14, 2012

Share This Page