hei vaan.. tuli ongelma, johon en löytänyt ratkaisua edes googlella. Imutin pelin ja purin sen winrar:lla mutta, avauksessa ilmoittaa: ccd-rtwb ja win. ei tiedä ohjelmaa millä tuo on tehty? Mikä tämä ccd-rtwb, ccd-rtwb.cue ja ccd-rtwb.mds on? Kiitoksia..
Ne on image tiedostoja. .mds on muistaakseni Neron tekemä image. Kokeile aukaista nuita Daemon Toolsilla...
Kuules fog, ensinnäkään ratikka ei mainitse pelin nimeä eli emme tiedä onko kyseessä imagetettu shareware tai freeware tai peräti opensource peli. Eli minun mielestä kysymys on ihan sääntöjen mukainen. Pelien lataaminenhan ei ole laitonta jos peli oli jokin mainitsemistani malleista ;-)) joten luehan ne säännöt vaikka kaksikertaa uudelleen itse. Kirjain lyhenteet ei tietääkseni ole kiellettyjä DD ja ratikalle, daemon toolsin pitäisi tukea jos ei tue niin alcohol tukee muistaaksni.
Ihan miltä susta vaan tuntuu ,kokeileppas kirjottaa kyseinen lyhenne vaikka dc++ mitäs sieltä tupsahtaakaan no joo taitaa olla freeware matskua
kiitoksia nwindille avusta. Ei muuten ole freewarea. Aivan linkistä kortilla ostettu, mutta möhläsin itse avauksessa. Tarttis varmaan olla tarkempi käännöksissä