Suunnitelmissa olisi uuden koneen hankinta tai kasaus ja apua kaipaan. Tämmöistä olen ajatellut, mitä parannettavaa ja missä vois säästää n. 500€ ajattelin käyttää. Vanha kone on HP voisiko sen kotelon käyttää niin säästäisi kopan hinnan, virtalähteen ainakin joudun vaihtamaan.
Veikkaanka että HP:n kotelo sopii mATX emot joten toi abit ei käy siihen mutta ei voi olla varma. Näyttiksen vaihtaisin Atin x1950 Pro:hon jos budjetti kestää.
Ostoslista muuttui tämmöiseksi Onko emolle jotain vaihtoehtoa kun näyttäisi olevan hankaluuksia saada? mielellään samassa hintaluokassa.
Laita mielummin sonata III koteloksi nuissa II:ssa on powerit pamahdellu aika monella. Tuo prossu ei mee tuohon emoon. Tässä olisi uusi ehdotus ja kuten huomaat keskihinta on sama kuin omassa paketissasi paitsi tämä paketti on paljon parempi koska tossa E4400 kellotus ominaisuudet on paremmat ja lämmöntuotto pienempää.
No jos et halua kellotella konetta niin sitte AMD taitaa olla ainoa vaihtoehto tän luokan budjetissa. Koppa kannattaa joka tapauksessa vaihtaa Sonata III:ksi emolevystä en osaa sanoa koska en ole perehtynyt nuihin AMD väyläisiin emoihin hirveesti. Mutta pidemmällä aika välillä toi olisi parempi toi intel koska itsellänikin on oikeasti 2 gigan kelloilla mutta olen laittanut 3 gigan kelloilla ja kellotus on nykyään niin helppoa ettei mitään. Mutta jos budjetti on mikä on ja kellotus ei kiinnosta niin laita AMD:n kokoonpanolla.
Noh, mulla oli hankinnassa vuoden alussa ensimmäinen Core 2 Duo ja olin ostamassa siihen Asrockia, koska ajattelin etten paljoa kellottele. Onneks mulle neuvottiin ottaa samantien kunnon emo, ettei tule ongelmia. Kun kone oli mulla, niin kyllä sitä tuli väistämättäkin kellotettua, se on niin helppoa ja ilmaista tehoa.
Mitenkä toi näytön ohjain, pärjäisinkö halvemmalla? Käyttö olisi vanhempien pelien pelailu, kuvien muokkaus ja jonkun verran videoiden editointi.
Olisiko tässä osat mitkä pistän tilaukseen. mikä toi muisti on kun maksaa 1€ kannattaako heti tilata.
Hyvä paketti. http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=61167,64432,59019,60239,34019x2,64603 Tuo on parempi, 256MB:n ja 512MB:n ero ton tason kortissa ei ole minkään vertoinen. Vähän lisää niin saat X1950 Pro
Sellainen kysymys vielä, että toi 1€ muisti mietityttää onko toimiva tuossa viimeisessä kokoon panossa? muuten olen alkanut osia keräilemään mistä saisi halvimmalla.