Tarkoituksena oli formatoida kone ja asentaa windows xp uudestaan, mutta kun tietokone käynnistyy xp levyltä tulee vaihtoehdot, asenna xp tai korjaa xp...näistä kun valitsee ihan kumman vaan, ni tulee alla oleva teksti ----"Asennusohjelma ei löytänyt yhtään tietokoneeseen asennettua kiintolevyä. Varmista, että kiintolevyihin on virta kytkettynä ja että ne on kytkettynä oikein Tarkista myös kaikkien levyasemiin liittyvien laitteistoasetusten oikeellisuus. Näiden selvittämiseksi saatat joutua suorittamaan laitteistovalmistajan toimittaman diagnostiikka- tai kokoonpanonmääritysohjelman. Asennusta ei voi jatkaa.Paina F3 lopettaaksesi."-------- vielä voin silti käynnistää windowsin ja näin ja kyl siel on kaikki kunnossa tohon kovoon. mikä toi kokoonpanomääritysohejelma on ku mul ei semmost ainaka oo :/ osaisko joku neuvoo miten saan tosta eteen päin??? yksinkertaisia vastauksia koska en ole hirveä t-kone...Kiitos!
Jos ensin opettelet kirjoittamaan asiallisesti. Säännöissä muistaakseni lukee jotain että ei "Apua, kiitos!!" -tyylisiä virkkeitä otsikkoon. Ainakin minulle tuottaa henkilökohtaisia ongelmia kun nään jonkun kirjoittavan tyyliin "???" ja "Apua, kiitos!!" Edit: Pistää miettimään että minkä takia aloittelijat eivät lue niitä sääntöjä? Varmaan kova kiire saada ongelmaansa vastaus, sehän on se tärkein. Säännöistä viis.
Jos koneessa on SATA kiintolevy niin tarvitset ne SATA-ajurit disketillä ja kun tuo XP:n asennus alkaa niin paina F6 kun se ehdottelee SCSI/RAID ajurien lataamista ja laita se disketti diskettiasemaan.
Säännöt on rikottaviksi Alokas Dwnldz_5! ps. Mee hoitoon jos on ongelmia.. Kiitos Agent_007! Tämä auttoi kovasti...
Itseasiassa ei ole. Tällä hetkellä olen kyllä "jäsen". Itseasiassa olen käynyt jo muutaman kerran, potkivat pois: "Emme keksi hoitomuotoa, mene pois". Edit: Typo.