APUA! Kone aivan sekaisin!!

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit' started by fr33kk1, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fr33kk1

fr33kk1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Moi, pistin tässä eilen viestiä tosta turvapc jne muista mainos jutuista mitä koneelle oli päässyt. Nyt kone on mennyt aivan sekaisin tuossa alla käynnistys valikossa siinä missä on niitä pika kuvakkeita lukee kellon takana "VIRUS ALERT!" ja viirus on saastuttanut koneeni viirus on poistanut käynnistys valikosta: ohjauspaneelin ja muita tärkeitä kuvakkeita eilen viirus poisti järjestelmän hallinnan pois käytöstä mutta sain sen takaisin jotenkin. Olen ladannut koneelleni "Spybot Search and Destroy" ohjelman ja Ad-Aware 2008 aware löysi about 277 juttua ja 67 kritikaalista (siis viirusta tai mainos ohjelmaa kait?)
    Ja tälleen. AVG minulla on 7,5 laitoin äsken lataamaan sen uuden ilmaisen 8,01. Minulla on myös "Smitfraud" joku... En tiedä mitä tehdä en aio viedä konetta minnekkään se maksaa niin paljon. :( Eikä nyt olisi varaa. Olen saanut tuon jostain lataamastani tiedostosta.. Kertokaa jotain millä voisin saada putsattua koneen "pliis". :)
    Olen ajatellut myös koneen formatointia mutta en tiedä miten saan "Windows XP":n takaisin.. Minulta pitäisi kyllä löytyä asennus cd:eet jostain. Mutta en edes osaa formatoida konetta ja formatoin jos se on vain viimeinen vaihto ehto... PYYDÄN AUTTAKAA MINUA OLKAA NIIN KILLTEJÄ! :(

ps. Anteeksi caps jossain kohdin. :(

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page