APUA! kone hajoamis pistessä.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Jonsai, Oct 3, 2007.

1. Jonsai

Jonsai Member

Trophy Points:
    16
    Eli olen tässä noin viikon seuraillu tuon koneen yhä pahenevaa käytöstä. Aluksi oli vain yhdessä pelissä pientä nykimistä, mutta sitten 2 päivää sitten peli (wc3) tökkäsi totaalisesti, kone meni hiljaiseksi, luulin että kone kaatu, mutta noin 10sec päästä kone jatkoi pyörimistä, ongelma toistui noin 30 sec välein. Annoin vielä asian olla, ja asensin eilen poltetun fallout2. pelailin sitä sitten aikani, ja vaihdoin wowiin. pelasin 10min, ja BOOM kone menee jumiin. no bootasin siinä koneen ja aloin pelata uudelleen, taas kone kaatu. Enää ei kone suostunut normaalisti menemään käyntiin, ja tein sinä iltana ennätyksiä: 5 erillaista bluescreeniä, ja 7 erillaista kaatumistapaa. Tänään kone lähti normaalisti käyntiin. tuota boot-cd olen miettinyt, että mikä se on, ja voisiko se auttaa ongelmassa?

2. Jonsai

Jonsai Member

Trophy Points:
    16
    järjestin tilaa c-asemaan, ja eheytin kaikki kovot. Lisäksi poistin vasta-asennettuja ohjelmia. ei mitää eroa nykyiseen. -kone kaatuu nykyään heti kun yrittää pelata.
    -mozilla kaatuilee kanssa
    pai kertaa on ruudulle hypänny ikkuna jossa on rasti ja tekstiä, jossa jokujokujoku on lopettanut toimintansa,ja winnku suljetaan minuutin sisällä.
    -kone kaatuu uudellenkäynnistäessä, joku sulkemiseen tai sisäänkirjautumisvaiheessa.
    -en oikeasti ole koskaan nähnyt konetta näin jumissa.
    Tarvitsen oikeasti neuvoja ASAP
    Kiitän

3. Jonsai

Jonsai Member

Trophy Points:
    16
    hetki sitten windowsia käynnistäessä (jälleen) windows sanoi: tämä windows kopio on rekiströitävä (tai vastaavaa), haluatko rekisteröidy windowsin nyt, olin hetkeä ennen bootannut biossin. nojoo, eipä tuosta apua ole ollut sillä kone "lataa henkilökohtaisia asetuksia" yhä. tähän tarvitaan nyt joku radikaali keino. Ajattelin windowin uudelleen asennusta, mutta eipä minulla ole windowsin levyjä. rekisteri-avain taitaa kyllä olla koneen kyljessä kiinni...

Share This Page