Olen vähän meinannut uutta konetta hommata normikäyttöön. Olen käyttänyt pohjana tätä noista edellisitä ketjuista http://www.aijaa.com/v.php?i=4423467.jpg . Olen saanut seuraavat rääpittyä kokoon: 1 x AMD PHENOM II X4 940 3,0 GHz 176.00EUR 1 x Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case 56.77EUR 1 x KINGSTON 4GB DDR2 800MHZ CL5 (2x2GB) RETAIL KIT 46.00EUR 1 x ASUS AM2+ AMD760G VGA DDR2 SATA2 GLAN 58.59EUR 1 x SAMSUNG 1000GB SATAII 32MB 83.00EUR 1 x SONY OPTI 20X DVDRW DL BLACK SATA NERO8 KAMPANJA 29.90EUR Kokoominen 25 euroo Tuohon pitäisi saada sitten joku näyttis. Tuota linkissä ollutta en en labstoresta löytänyt mutta hinnaltaan olisi semmoinen jonka vielä kärsisi ottaa. En juurikaan pelaa, mutta sukulaispojat pelailevat joskus, joten saisi olla semmoinen, joka ei kuitenkaan heti hyydy. Voi olla että tuo linkissä oleva on turhankin tehokas..? Toinen kysymysmerkki on poweri, riittääkö tuo 400 ja onko luotettava ja hiljainen. Kone saisi olla mahdollisimman hiljainen, joten passiivijäähdytteinen näyttis kiinnostaisi myös. Onko kokoonpano "asiallinen",yhteensopiva ja tasapainossa, jolla menisi kolmisen vuotta eteenpäin normikäytössä? Ja jos jotain muuttaisitte mitä ja sitten täytyisi saada joku näyttis ja poweri kokoonpanoon. Kiitokset jo etukäteen vastanneille!
Olikohan Club 3D:llä vai millä oli tuolla LapStoressa HD4850 105 euroon. Varmasti riittävä jos pelaaminen ei ole ensisijaista. Tuollakin pelailee aivan hyvin vielä hyvän aikaa, vaikkakaan ei ehkä ihan grafiikka-asetukset tapissa. Emolevyyn voisi ehkä sijoittaa hiukan enemmän, tässä olisi yksi hyvä: ASUS AM2+ AMD780G VGA DDR2 SATA2 GLAN, 83.71e. Uudempi AMD780G-piirisarja on aina parempi kuin vanha.