Apua koulutehtävään!!

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by naapur1, Nov 1, 2011.

1. naapur1

naapur1 Member

Trophy Points:
    11
    Morjens!

Tarvitsisin tälläisessä tehtävässä apua. Elikkä Elikkä tehtävänä on tarjouspyyntöön vastaaminen. Minun niskoilleni kaatui tarjouspyynnöstä ohjelmiston hankkiminen. Tarvitsisin 20KPL windows 7 käyttöjärjestelmiä ja niihin myös office paketit. En itse löytnyt netistä minkäänlaisia paketti ratkaisuja tähän ja tiiän että väärä vastaus on ostaa verkkokaupasta 20 erillistä windowsia ja officea:D löysin firmoja jotka myyvät windowsin lisensejä firmoille, mutta näiden sivuilla hintojen selvittäminen ei onnistunut.

Olisiko jollain jotain vinkkiä mistä voisin hintoja kaivaa vai jääkö ratkaisuksi laittaa s-postia jollekin firmalle ja kysyä hintaa sitä kautta?

Iso kiitos jo etukäteen vastanneille :)

2. 1pertti

1pertti Senior member

Trophy Points:
    243
  3. Betrayed

Betrayed Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Tollasissa tehtävissä se hinta ei ole pääpointti. Ylä- ja alatunnisteet, lähettäjä ja vastaanottaja, viestin aloitus ja yleinen rakenne lienevät tuon koko homman jujuna. Näin ainakin kun itse kirjoittelin mokomaa vastausta. :)

4. naapur1

naapur1 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vinkeistä:)

googlattu on ja urakalla mutta vastausta ei ole löytynyt. Kyseisistä linkeistä ei myöskään löynyt tapaa jolla selviää tuollaisen paketin hinta mutta kiitos vaivasta :)

Taidan nojautua vain tuohon betrayed:n neuvoon ja keskittyä enemmän tarjouksen oikeellisuuteen.

5. hynkkis

hynkkis Regular member

Trophy Points:
    26
    Otat yhteyttä puhelimella/sähköpostilla/kirjeellä yrityksiin jotka ko. tuotteita myyvät ja pyydät tarjouspyynnön. Taikka menet ihan itse liikkeeseen ja pyydät suullisesti tarjouspyynnön. helppoa kuin heinän teko..

6. 1pertti

1pertti Senior member

Trophy Points:
    243
    Ilmeisesti hyvä noin, sillä Betrayed näyttää tietävän, mistä tehtävässä on kyse, koska asia oli hänelle ennestään tuttu.

Share This Page