Apua, mystinen lagi vaivaa

Discussion in 'PC:n pelit' started by Daeque, Oct 25, 2004.

1. Daeque

Daeque Member

Trophy Points:
    11
    Kun pelaan netissä, kaikki pelit nykivät ilman mitään selvää syytä. Nykiminen on yleensä muiden pelaajien warppailua ja vastaavaa, mutta välillä myös pingit nousevat (yleensä ping jonkin verran yli 50). Kaikkein pahin on se, kun tulee yhteyteen katkos, jolloin peli jää junnamaan paikoilleen ja lähtee liikkeelle vasta muutamankymmenen pitkän sekunnin kuluttua (vaihtelee).

Mulla on 512/512 yhteys.
    Oon ajanut Spybotit, Ad-awaret, virustorjunnat, päivittänyt näytönohjaimen ja muita osia, kovallakin on tilaa vielä 10 gigaa. Muiden yhteyttä kuormittavien ohjelmien sammutamminen ei auta myöskään.

Olisikohan kenelläkään mitään ehdotusta mitä asian hyväksi voisi tehdä?

Ja, ei tietoa liittyykö mitenkään asiaan, en saa ladattua windowsin service pack 2:sta. Joku sanoi, että sen avulla saisi jotain säädettyä, mutta en sen enempää tiedä...

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. Haywire

Haywire Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko virustorjuja päällä pelatessasi? Jos on, niin kannattaa kokeilla ottaa pois siksi aikaa. Älä kuitenkaan jätä konetta suojatta vaan palomuuri kannattaa pitää tuolloinkin päällä.

4. Daeque

Daeque Member

Trophy Points:
    11
    Taustalla ei näy mitään mikä söisi ainkaan paljoa tehoja. Siitä en sitten tiedä käyttääkö mikään niistä kaistaa, mutta oon koittanut joitain epäilyttäviltä kuulostavia prosesseja ottaa pois, ilman tuloksia.

Ja virustorjunnalla ei ole mitään vaikutusta kun olen sen sammuttanut.

Kun pääsen kotiin koitan tuota sp2 linkkiä

Share This Page