Elikkäs olen kasaamassa tietokonetta paraa aikaa ja huomasin ongelman .. Minulla on liian iso prosessori jäähdytin jonka takia näytönohjain ei mahdu ensimmäiseen liitäntään joten voiko sen laittaa seuraavaan liittimeen ?
Valmistajan sivulla näin: 2 x PCIe 3.0/2.0 x16 (x16 or dual x8) Eli mielestäni sen tulisi tossa toisessa toimia juurikin täydellä nopeudella. Korjatkoon joku mikäli olen väärässä.
öööö? Siis ihan varmasti mahtuu tuo Macho ja näyttis normaalisti Siis jos Noctua jättiläinen mahtuu Asus Z68-V PRO emoon, niin kyllähän se nyt yksi pieni macho menee Asuksen Z87-A emoon... Molemmissa on täysin samassa kohtaa coolerin kiinnitys... Mitäs jos laittaisit näyttiksen oikeinpäin siihen emolle? Näyttiksen cooleri tulee alaspäiten... Mikäs emo sulla olikaan, sillä Asus Z87-A ensimmäinen PCI-E x16 liitin on keltainen väriltään...
Lurluck olin epähuomiossani laittamassa sitä jotenkin väärin niin ei oikeen onnanu mutta sitten katselin tarkemmin ja huomasin että kyllä mahtuu ... ongelma on ratkaistu.. kiitos vastaneille